Blog Widget by LinkWithin

across the universe

16 Nisan 2010 Cuma | |



bu aralar bi uyuşukluk üstümde. bundan sonra daha çok şarkı daha az laf buna karar verdim.

Across The Universe filmini izlemeyenler varsa kesinlikle çok şey kaçırıyolar. bi kere Beatles denince akan sular durur benim için ikincisi de yorumlayanların hakkını yiyemem. buyrun burdan bakalım.


bu şarkı cidden çok sevimli olmuş.ki Beatles halini de bi sonraki yazımda koyucam. Jim Sturgess 'in oyunculuğunu ben zaten beğeniyorum ama şarkıyı da hiç fena yorumlamamış hani.ne dersiniz ?



Jim Sturgess demişken devam edelim. I've Just Seen a Face. görüntüler bile yeterince sevimli. =)


T.V. Carpio 'dan I Want to Hold Your Hand de kesinlikle favorilerimden. nasıl yumuşak, içe işleyen bir ses?!




Hey Jude.. zaten kendisi Beatles şarkıları arasındaki favorilerimden. Joe Anderson yorumu ve yeni düzenlemeyi de sevmedim değil.



Come Together tek kelimeyle şahane olmuş!!!




bir bayanın sesiyle If I Fell. gerçekten çok güzel olmuş.

ama ne dersek diyelim en iyisi Beatles ' ın kendi yorumu. bunlar kötü mü? asla. niye bu şarkıları seçtim. ben de bilmiyorum şu an ki ruh halim.yoksa hepsi birbirinden güzel. ayrıca ısrar ediyorum Across the Universe kesinlikle izlenmeli tabii hala izlemediyseniz. =)

iyi dinlemeler.

0 yorum: