Blog Widget by LinkWithin

it's the final countdown

15 Ocak 2010 Cuma | |



evet final dönemimdeyim oturup ders çalışcağım yere buraya yazı yazıyorum. afferin bana(!) sonra neden bu dersten kaldım dememeliyim. neyse kaldı 2 tane diyelim.
"it's the final countdown " diyerek bugün hangi şarkıyı paylaşcağım fazlasıyla belli olsun. biliyorum alakası yok ama bu şarkı bana final dönemlerinde fazlasıyla gaz veriyo. aslında şarkının teması uzayda hayat var, gidiyoruz çok güzel olucak her şey falan. bi nevi Avatar olayı. Joey Tempest kendileri Europe 'ın vokali 1986 'da yazmış bu şarkıyı ama biz hala göremedik uzaydaki hayatı.
çok güzel şarkı sizde bi iki defa dinleyin cidden gaza gelirsiniz.
şarkının Children of Bodom ve Norther coverları mevcut. bana sorarsanız en güzel hali aslı, yani Europe 'ın söylediği. ama ben metal dinlerim diyosanız Norther ve Children Of Bodom arasındaki tercih size ait.
sözleri , çevirisi ve ekşi sözlük yorumları için üstlerine tıklamanız yeterli. burdan şarkının Norther coverına, burdan da Children Of Bodom coverını dinleyebilirsiniz. unutmadan bu şarkı Türk ezgileriyle coverlansaydı nasıl olurdu diye düşünüyosanız buyrun burdanda Dolapdere Big Gang 'in The Final Countdown yorumuna bakın.vokalde Işın Karaca var.
ama 80leri biraz olsun yad etmek için Europe 'ın konser performansını link vermek yerine buraya koymayı istiyorum.


finalleri olanlara başarılar. bu mükemmel şarkıdan benim gibi gaz almanız dileğiyle. iyi dinlemeler.


0 yorum: