Blog Widget by LinkWithin

"Nobody loves me..."

18 Ocak 2010 Pazartesi | |



çok az şarkı beni ilk dinlediğimde etkiler. ama Portishead 'in Sour Times 'ı başladığı anda beni yerime mıhladı. nasıl güzel bir başlangıçtır o öyle. ben de hissettirdiği duyguları tarif etmem imkansız.

Müziğin güzelliğine edilebilecek bi laf yok bence. üstüne de Beth Gibbons 'ın o buğulu sesi ve o sözler : "nobody loves me , it's true, not like you do..." sadece nakaratı değil harika olan. "who am i?,what and why? 'cause all i have left is my memories of yesterday " kısmına ne demeli. iyisimi sözleri ben toptan buraya koyuyim.


çevirisi için tık tık.
Portishead İngiliz Trip-Hop grubu. Grup 1991 de Geoff Barrow ve Beth Gibbons tarafından kuruldu. Adını Barrow 'un doğduğu sahil kasabasından aldı.Sour Times ise 1994 de çıkardıkları Dummy albümlerinden belki de en meşhur şarkıları.
burdan ekşi sözlük yorumlarına , burdan da klibine bakabilirsiniz.
benim özellikle şu aralar bayılarak dinlediğim bi şarkı. gerçekten seveceğinizi düşünüyorum.iyi dinlemeler.

7 yorum:

büşra dedi ki...

portishead ve sour times.mükemmel kesinlikle.en sevdiğim şarkı diyebilirim.
bloğunada bayıldım takipteyim artık :)

P* dedi ki...

bence de şahane bi şarkı sour times.
çok sevindim büşracım önerin olursa değerlendirilir =)

leithygurumi dedi ki...

kulağa çok hoş geliyor.

P* dedi ki...

kesinlikle :)

aslım dedi ki...

"coz nobody loves me not like you do"
ne kadar ucu açık bi laftır bu. Portishead harikalar yaratmış bu şarkıyla.çok güzel bi seçim.

Adsız dedi ki...

mixpodundaki şarkılara bayıldım :)

P* dedi ki...

@aslım
doğru söylüyosun ucu biraz açık. ekşi sözlükteki orumlara baktın mı bilmiyorum ama orda da bi arkadaş bundan bahsetmiş.
bi de teşekkür ederim =)

@adsız
saol benimde bu aralar en sevdiğim şarkılar=)