Blog Widget by LinkWithin

palavra palavra palavra...

4 Mayıs 2010 Salı | |


sabah kalktım facebookta dolanıyorum öyle. bi baktım bi arkadaşım Teoman ve Gökselin düeti olan Palavra 'yı paylaşmış. çok hoşuma gitti o hali. yandaki anketimde de eski 45 'liklere artan ilgiyi görünce ben de hemen bloğumda paylaşmalıyım dedim.

Türkçesi boş söz anlamına gelen "Paroles Paroles" Dalida ve Alain Delon düeti. aslında ilk defa Mina ve Alberto Lupa tarafından İtalyanca söylemiş olsa da Dalida ve tabii ki Alain Delon'un sayesinde efsaneleşmiş bir Fransızca şarkı. Şarkının Türkçe sözlerini Fikret Şeneş yazıyor ve Ajda Pekkan ilk defa Cüneyt Türel ile 1975 'te Palavra 45 'liğinde seslendiriyor. Daha sonra Best of Ajda albümünde Ünal Silver ile söylüyor. Şimdi de Göksel bu sene çıkan Hayat Rüya Gibi Güzel albümünde Teoman ile seslendiriyor ki bence tadından yenmiyor.
sizin için her versiyonunu bulmuş bulunuyorum. buyrunuz efendim Palavra Palavra kronolojik olarak. bakalım hangisini daha çok beğeniceksiniz. (:

1972 - Parole Parole
Mina - Alberto Lupa



1974 - Palores Palores
Dalida - Alain Delon



1975 - Palavra Palavra
Ajda Pekkan - Cüneyt Türel



2010 - Palavra
Göksel - Teoman



iyi dinlemeler. =)

0 yorum: