Blog Widget by LinkWithin

aman sabahlar olmasın vol.2

25 Ağustos 2009 Salı | |



neden bunun biri yokta ikisiyle başladın demeyin.aslında birini yazdım sizin de farkettiğiniz gibi.pek buralara -hop hop kop kop alemi- dalmam diye en azından bu aralar fix dinlediklerimi şimdiden yazıyim dedim.

bugün Akcent'in That's My Name'i ipodumda ve bilgisayarımda sürekli çalan parça.ama eminim siz de dinlediğinizde en azından evin içinde sallana sallana "that's my namee.." derken bulucaksınız kendinizi.
çok eğlenceli bi parça tam yaz parçası dediğimiz cinsten.zaten yaklaşık hazirandan beri -şarkı hatırladığım mayısta çıktı.- biricik türk djylerimizin farklı remix versiyonlarıyla clublarda kendini göstermiş vaziyette.
klibi de enteresan.yavaşlatılarak çekilen klipler bu tarz parçalarda moda oldu zaten.bakınız inna.ama yine de üşenmemek koymak lazım klibi bence de.-biliyorum ki arıyamıcak kadar üşengeçler olucak aramızda.-


Akcent'i size yazarken araştırıyim dedim biraz.grup 1999 'da kurulmuş.hiç haberimiz yok tabii o sıralar.romanya'da ve polonya'da ünlülermiş.bundan bi önceki King of Disco(2006) albümleriyle de dünyada da ünlenmeye başlamışlar.That's My Name'in de içinde bulunduğu Fara Lacrimi albümüyle bana sorarsanız şöhretleri tavan yaptı.
-bu arada biliyorum groovesharkta müzik biraz geç yükleniyo ama muzicondan daha iyi.en azından istediğiniz her parçayı bulabiliyosunuz.widgetı pek görsel olmasa da daha kullanışlı.-
neyse tabii ki linklerimizi de verelim.buyrun efendim sözler, çeviriye de bakıyim diyosanız ne demek lütfen diyorum tıkı buraya alıyorum.ekşisözlükte pek bi şey yazmamışlar ama olsun ben gene de bakarım derseniz o zaman bi diğer tıkta buraya.
ben eğleniyorum bu parçayı dinlerken annemle karşılıklı kafa sallıyoruz falan.umarım siz benden çok seversiniz.iyi dinlemeler.

0 yorum: