Blog Widget by LinkWithin

"beni gören seni bana diler..."

24 Ağustos 2009 Pazartesi | |



evet benim bi tarzım yok bu apaçık ortada.ben rockçıyım ya da ben metalciyim ya da hop hop ben popçuyum her gece koparım ya da elektronikçiyim yaşasın Guetta falan gibi bi durumum yok yani.napıyim olmuyoda.allah böyle yaratmış beni diyerek es geçiyorum.eğlendiğim her şeyi dinliyorum.

bu aralar fena halde Murat Dalkılıç 'ın La Fontaine'nine taktım.galiba ilk mayısta falan dinledim şarkıyı, ay bu ne be La Fontaine diye şarkı mı olur insanlar artık nasıl şarkı yapcağını şaşırmış diyip kestirip attım.ama şu aralar bildiğin başka şarkı dinlemiyorum manyak gibiyim.hele nedense "beni gören seni bana diler..." kısmı beni etkiliyo.hani sevgilim de yok düşündüğüm bi aday da yok - ne kötü durumdaymışım ya!- neden etkiliyo abi bu saçma şarkı beni.
zaten şarkı sözleri bence birbirinden alakasız.bunun arkasından ne söylesem de gider diye düşünülmüş.müzik yeter millet yazın kopuyo ne dediğinin farkında değil demiş Murat Dalkılıç bana sorarsanız.ama ben de bütün bu gerçeklerin farkında olup bağıra bağıra hala "biliyorum yandıı gemileer.." diye şarkıyı söylüyorum neden ya!
açtım ekşiyi baktım benim gibi düşünen var mı diye çoğu dalga geçmiş haliyle ama bi kısmı da benim gibi sevmiş.renk ve zevk meselesi yani ama arada yediremiyorum bu şarkıyı nasıl seviyorum diye.-külliyen yalan-
şakası bi tarafa sevdim valla şarkıyı ve 2 gündür kesintisiz bunu dinliyorum.belki siz de seversiniz diye koyuyim dedim buraya da.sözler için tık tık buraya, klip içinde buraya aliyim.
bu arada Murat Dalkılıç 'ta fena değilmiş hani tip olarak ama kısaymış birazcık yahu.neyse ben biraz galiba yazın hop hop kop kopundan etkileniyorum ama olsun La Fontaine 'i sevdim.e o zaman aman sabahlar olmasın.iyi dinlemeler.

2 yorum:

Aicha! dedi ki...

Müziği altyapıyı falan düzenlemeyi öğrenince bizimkiler dinleniyor şarkı. Aynı müzikle başka şarkılar da olsa onlar dinlenir gibime geldi nedense ! :) Bende seviyorum bu şarkıyı hem Murat D. Justin imajı takınan ve kendine yakıştıran nadir insanlardan bence :)

P* dedi ki...

çok haklısın şarkının müziği çekiyo galiba insanı yoksa sözler fena halde anlamsız =)