Blog Widget by LinkWithin

"Cause after all you do know best"

27 Ağustos 2009 Perşembe | |



arkadaşlıkların bitmesi ne zordur.sevgili olayı gibi değildir.çok daha başkadır arkadaşlık. sevgilinle bi gün bitebilir diye düşünürsün ama arkadaşınla düşünmezsin.ne de olsa o senin her halini çeker.her kötü halinde bi alo ve o karşındadır.ya da öyle olmalıdır.içini, dışını, sevdiğini, sevmediğini, duygularını, her şeyini bilir.ama gel gör ki öyle ya da böyle bi gün bi şekilde biterse o en kötüsüdür.önce birbirinden uzaklaşırsın yavaş yavaş, noluyo anlamadan.sonra da birbirlerinizin hayatlarına yabancılaşırsınız.maksimum birbirlerinizin doğum günlerini kutlarsınız, başka gün bi mesaj bile atmazsınız.sonra bi gün aklınıza gelir fotoğraflara bakarken. neydik nolduk diye.işte o anda fonda çalacak en anlamlı şarkı The Fray'in How To Save A Life 'dır.

çok severim bu şarkıyı belki de çok arkadaş kaybettiğimden.çok acıtır içimi.hele ki nakaratı. "Where did I go wrong , i lost a friend.." diye başlayan nakarat son noktadır bu şarkı için.ya şarkının başındaki ve aradaki piyano soloları.Isaac Slade hem piyanoda hem de vokalde harikalar yaratmamış mı bu şarkıda? -sesi birazcık Chris Martin'i andırsa da.-
The Fray Denver Colarodo'da 2002 yılında kurulmuş bir gup.2005 yılında How To Save A Life şarkısının da içinde buluduğu Debut albümünü çıkarmışlar. geçtiğimiz şubatta da The Fray adlı albümleri çıkmış.

bu şarkı One Tree Hill'i izlerken dikkatimi çekti.One Tree Hill de benim çerez dizilerimden.klasik liseli amerikan gençler.e tabii 6 sezon olunca bunlar büyüdü çoluk çocuğa karıştı.dizi 7.sezonuyla bu sene karşımzda artık onların çocuklarının lise hayatına girecekler galiba.herneyse One Tree Hill'i başlarda severdim ama konu sürekli aynı yerde dönüp dolandığından sadece çaldığı şarkılar için izlemeye başladım.cidden güzel şarkıları fon olarak kullanıyolar.sonra sizin için araştırırken bi baktım Scrubs ve Greys Anatomy 'de de bu şarkı çalınmış ve benim gibi insanları etkilemiş.etkilenmemek elde değil zaten.
şarkıyı, sözleri, dizileri geçtim klibi de mükemmel.hatta 2 klip çekilmiş bu şarkıya.buyrun birini izleyelim.


diğer versiyonuna da burdan bakabilirsiniz.
sözler için buraya, çevirisi için de buraya tıklamanız yeterli olucak.ekşi için de şuraya bi tık alıyim, tamamdır.
bayılıyorum bu tarz şarkılara.piyano ve klasik gitar şarkılarda boy gösterdimi o şarkı daha da bi güzelleşiyo gibi geliyo bana nedense.sizin de seveceğinizi düşünüyorum How To Save A Life 'ı.iyi dinlemeler.

2 yorum:

leithygurumi dedi ki...

bulamadım ben bu şarkıyı :(

P* dedi ki...

bloxoo'dan bi mesaj geldi galiba sana.