Blog Widget by LinkWithin

merhaba.

22 Ağustos 2009 Cumartesi | |

öncelikle bana merhaba.uzun zamandır bloglarda yazılanları takip ediyorum.hikayelerdir , modadır, müziktir, gerçek hayatta yaşadıklarını anlatmadır falandır fişmekandır.ben de dedim neden benim de olmasın diye.başladım böylece yazmaya.

aslında özelleştirmiycektim müzik blogu olsun gibisinden ama sonra dedim blog benim blogum arada başka şeyler de yazarım ama asıl bi amacım olsun.neyle en çok ilgileniyorum diye düşündüm.sonra en azından kelimelerim kifayetsiz kalsa bile koyarım şuraya şarkıyı o kendi kendine benim size anlatmak istediğimi anlatır dedim.
belli bi tarzım yok açıkçası.ay şunu dinlemem çok iğrenç diyemem hiç bişeye.daha çok indie rock dinliyorum.ama kafam çok bozuksa arabeskte dinlerim ne yalan söliyim.buraya da yazarım hatta beni çok etkilemişse.amaç benim için paylaşım sonuçta.
hiçte bi iddam da yok açıkçası.benim müzik bilgim hepinizi döver , ben var ya ben ohooo falan gibi bi olayımda yok dediğim gibi sadece paylaşım.yazdıklarımı daha doğrusu dinlediklerimi severseniz ne aaala ama sevmezsenizde paşa gönlünüz bilir ne diyim.
son olarak eklemek istediğim benden hep popüler olanı yazmamı beklemeyin.çok eskilerden de bi şarkıyı çat diye karşınıza sunabilirim.
e hadi ilk postu bitirip yavaştan başlıyalım o zaman.

0 yorum: