Blog Widget by LinkWithin

Kreativ Blogger

29 Ağustos 2009 Cumartesi | |


aman da aman ilk ödülümü de aldım.burdan cAt 'e kucak dolusu sevgiler.(sanki televizyona çıktım akrabaya selam yolluyorum.)

yalnız öyle ödülü aldım diyip yatmakla olmuyo bir takımda kurallar konmuş.buyrun bakalım.
1).Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2).Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3).Ödülün logosunu yayınlayın.
4).7Yaratıcı Blogger'ı ödüllendirin.
5).bu 7 bloğun linklerini yayınlayın.
6).Ödüllendirdiklerinizi bundan haberdar edin.
7).Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.
yani baya bi işim var.
peki o zaman buyrun benim garip kişiliğimi sizde öğrenin.
!1)-Morrisey Let Me Kiss You dünyadaki en hüzünlü insan olabilen ben ardından Atiyeyle "Salla"yabilen bi kişilikteyim.
!2)-kahvaltıda nutella ve soğanı beraber yiyebilirim.soğan hayatımın aşkıdır.
!3)-tırnaklarımı kestiğimde biri karşımda kaşınırsa ben de kaşınmaya başlarım uyuz gibi.
!4)-müzikte sınır tanmadığım gibi giyimde de sınır tanımam.bi gün vintage gördüğünüz ben diğer gün tiki gibi giyinip ortalıkta gezinebilirim.
!5)-bi şey benim için doğruysa bitmiştir.kim ne derse desin asla ikna olmam.yanlış bildiğimi anlasam da çaktırmam karşımdakine.
!6)-24 saat açım diye gezip sürekli bi şeyler yiyen ben sevgili bulunca acıkmam.hayır başlarda herkes aynıdır bunu kabul ederim.ama ben 9 ay acıkmayıp midemin küçüldüğünü biliyorum ya.
!7)-puzzle varsa yemeden içmeden kesilirim.onu bitirene kadar asosyal olur aç kalırım.
oh bunu bitirdiğimize göre şimdi ödülümüzü dağıtalım.
tele-vizyondakiler, geyik mühendisi, alice in wonderland, kadirdotcom, FatihMelek, kelebekli kent, yercüce.ödülünüz hayırlı uğurlu olsun mim içinde kolay gelsin. :)

13 yorum:

Kadir dedi ki...

aynı ödülden 3. kez almak artık bana gurur verdi :) çok teşekkürler... =)

Sultan dedi ki...

O adam ben değilim desem kimseyi inandıramam. Aldığım bu ödülle birlikte saydığım bu dördüncü ödülümdür. Ödül bu asmaya kasmaya gelmez, en iyisimi teşekkür edip layık olmaya çalışmak.
Teşekkürler, Poseidon..

P* dedi ki...

ne demek.yazdıklarınızı severek okuyorum e o zaman takdir etmeyi de biliyim dimi:)

mehbup dedi ki...

Tebrikler:)

Kadir dedi ki...

körpecik kişisel blogumun en değerli takipçisi =) bi de o bir 'Aslan' parçası ;) tekrar teşekkürler..

Ayşa (Ayşe Nur) dedi ki...

ödül için gerçekten teşekkürler canım, ilk ödülümü almanın mutluluğunu yaşamaktayım şuan, gerçekten çok sağol.

P* dedi ki...

@mehbup
çok teşekkür ederim:)
@KADİR SEVİN
lütfen şımartıyosunuz:)bloğunuzu takip etmekten zevk alıyorum ayrıca uA:)
@ayşa
benim gibi bi tv bağımlısı için bulunmaz hint kumaşısın:)

leithygurumi dedi ki...

way be millet dördüncü beşinci ödülünden bahsediyor ee o zaman ne yapıoz ödüle sımsıkı sarılıyoruz benim için bulunmaz bir ödül :D tebrikler sana da :)

P* dedi ki...

kesinlikle benim için de öyle cAt ben de sana tekrar teşekkür ediyim o zaman:)

Geyik Mühendisi dedi ki...

Ödül için teşekkür ederim poseidon. Sevindirik oldum lam. :)

P* dedi ki...

ne demek efendim sizin gibi bi kreative(!) ödül vermek benim için büyük şeref:)

fatih dedi ki...

geç yazabildim ama çok teşekkür ederim :) kolay gelsin poseidon

P* dedi ki...

ne demek önemli değil.sana da kolak gelsin:)