Blog Widget by LinkWithin

"you killed me with your smile so beautiful and wild.."

26 Ağustos 2009 Çarşamba | |



işte size Reamonn'un Wish albümündeki en güzel parçası Tonight.eminim ki melodi başladığında hepiniz hatırlıycaksınız.2006 da çıkmıştı bu parça hey gidi hey ne kadar olmuş.Reamonn'ın en güzel parçası diyebilirim ya da Supergirl'le kapışabilirler.-supergirl'ü başka bi postta yazıcam.-

mutluyken sevdiceğinizi düşünüp dinlediğinizda yüzünüz de doğrusunu söylemek gerekirse aptal bi gülümsemeyle dinliyosunuz bu şarkıyı.daha da mutluluk veriyo size.
ama gel gör ki yalnızsanız hele ki yeni terkedilmişseniz çok pis koyuyo.bi de gerçek aşkı bulduğunu düşünen bir erkekseniz durum daha vahim.ama sanki şarkı yarım gibi.tam sizi sizden alıcakken çat diye bitiyo.o yüzden loopa alma gereksinimi duyuyosunuz.hep dönsün istiyosunuz şarkı.yalnız yolda yürürken kendinizi "oo tunayt yu kild mi vit yor smayıl" derken bulabilir, insanların size garip bakışlarına maruz kalabilirsiniz dikkat.
sözlere gelmek istiyorum asıl ben.ne kadar güzel yazılmışlar.resmen bir erkeğin aşkı bulup kaybetmesi üzerine.ama nasıl bu kadar güzel ifade edilir nasıl!Reamon Garvey sendeki ses nasıl bir sestir.şarkı bence dört dörtlük.
küçük bi bilgi veriyim Reamonn alman bir grup sadece solistleri Reamon Garvey irlandalı.şu aralar pek ortalıkta görünmeselerde 2003 te amerikadaki birçok ünlü prodüktör onları yeni U2 olarak görüyodu.
sözler mükemmel dedim tabii ki geliyo tıkları.sözler için buraya çevirisi için buraya.klibi ise esas oğlan Reamon Garvey ve "beautiful and wild" gülüşlü esas kızımızın mutlu çekimlerinden oluşan sevimli bi şey.buyrun burdan bakın.ekşisözlüktekiler de benim gibi bayılmışlar şarkıya.Supergirl mü Tonight mı daha iyi diye düşünüyolar.ekşiyede burdan alıyim sizleri.-ekşi de Reamonn'un Tonight'ıyla ilgili yorumlar 2.sayfada başlıyo.-
bence bu şarkı için fazla bile konuştum.sadece dinleseniz bile benle aynı hisleri paylaşacağınızı düşünüyorum.iyi dinlemeler.

0 yorum: