Blog Widget by LinkWithin

let's have some fun

28 Ağustos 2009 Cuma | |


yok yok lady gaga değil.bugün biraz eğlenceli bi şarkı yazıyim istedim.hemen aklıma The Lonely Island'ın Jizz In My Pants'i geldi.şarkının bi kere adı falsolu.size kısaca çevirmem gerekirse pantolonumun içindeki spermler.garip bi çeviri yaptım ama anlatmak istediğimi anlattığımı düşünüyorum.ben şarkı sözleriyle bu kadar uyumlu bi klip görmedim.şarkı sözlerini de koyuyorum o yüzden buraya.

-bu arada youtube'dan video koymayı sevmiyorum.biliyosunuz Türkiye'de açılmıyo(!).ama klipteki HD kalitesinden mahrum kalmamanız için youtube'dan yaralandım bu sefer ha açamam derseniz yahoo linkini buyrun.

ilk dinlediğimde arkadaşımla ağzımız bi karış açık kalmıştı.sonrasındaysa gülmekten karnımıza ağrılar girdi.direk bu şarkıyı bi yerlerden edinip(!) dinlemeye başladık.ama normal hayatımız da söylememeye özen gösterdik.ama bi gün bölümde kendimi bu şarkıyı mırıldanırken buldum.
inanılmaz eğlenceli değil mi sizce de?youtube da 60milyonun üstünde insanın tıkladığı da görülüyor zaten.ekşisözlükteki arkadaşların yorumlarını da merak ediyorsanız ben de buraya bi tık aliyim.
ha buna cevap mayetinde bi kontra da eklenmiş Puke In My Mouth diye.o da en az bunun kadar eğlenceli.

bunun da sözleri için buraya tıklayalım.ikisinin de çevirisi mevcut değil.ama emin olun klipleri izlemeniz zaten size her şeyi anlatıyo.klipler sözler üzerine kurulu zaten.
karnınız ağrıyana kadar gülün emi.iyi dinlemeler.

0 yorum: