Blog Widget by LinkWithin

"there is no more rabbits in my hat to make things right"

22 Ağustos 2009 Cumartesi | |



nasıl güzel bi sözdür bu.şu sözlerin içinde geçtiği şarkının vurucu olmamasının imkanı var mıdır?!

bi arkadaşımın vasıtasıyla duydum bu şarkıyı ve tabii hemen loopa alınan sabahtan akşama kadar dönen şarkılardan biri oldu Sunrise Avenue'un Fairytale Gone Bad 'i.
ayrılıklardan sonra dinlenmesi sakıncalı bi parça bana sorarsanız.öyle sözler yazmışlar ki adamlar etkilenmemek elde değil.
-get out of my life
-out of my mind
-out of my tears
-get out of my head
-out of my bed
-out of my dreams
ki bence en fena vuranı "i can't be your man.".
evet şarkıyı her dinlediğinizde çok farklı hissediyosunuz.sanki bir parçanız kopmuş gibi.her aşk kendince yaşayanlara göre peri masalı ama işte bitince hepimiz şarkıdaki o duyguları yaşamıyor muyuz istisnasız...
Sunrise Avenue Finlandiya'dan bi grup bunu da ekliyeim bu arada ve vokalde ki samu haber'in sesinin çok farklı ve çok güzel olduğuna dikat çekmeme gerek yok diye düşünüyorum.
2007 de çıkmıştı yanlış hatırlamıyosam bu şarkı.ve hala ilk günkü etkisini gösteren nadir şarkılardan bence.
yukarıdaki hali şarkının asıl hali.ama akustik halini de dinlemeniz tavsiyemdir.

sonradan gelen edit:
  • şarkınn sözleri için bi tık o zaman.
  • benim ingilizce o kadar yeterli değil keşke bi çevirisi olsaydı şunun diyosan bi tık da buraya alıyim o zaman.
  • ekşisözlükte ne demişler sen öyle övüyosun da diyosan buyrun efendim.
  • e her şeye link koymuşsun keşe akustik halinin de bi linki falan olsaydı bizi hiç yormasaydın gözüm diyosan ayıp ettin ne linki diyorum .

iyi dinlemeler umarım hoşunuza gider.

0 yorum: