Blog Widget by LinkWithin

Travis'i sevmemek mümkün mü?!

31 Ağustos 2009 Pazartesi | |



gene One Tree Hill diycem siz de artık iyiki bi dizi izledin ha diyeceksiniz.ama o bana bi nimet bu şarkılar konusunda.ilk sezonunu izliyodum ve çoğu bölümünün bitişinde Re Offender vardı.bi yerlerde gömülü olan Travis aşkımı fazlasıyla dışarıya çıkardı.

şarkının başlangıcındaki ve bitişindeki gitar sololarına dikkat çekmek istiyorum.benim tüylerim diken diken oluyo ya sizinkiler?Francis Healy'nin -solistimiz- ses tonuna kim bi şey diyebilir ki zaten.sözleri egolarına yenilmiş bi insanı anlatmıyo mu ki klibini de öyle çekmişler.
Travis 1990 yılında İskoçya'da kurulmuş.vokal ve gitarda Francis Healy , gitar ,banjo ve klavyede Andy Dunlop, basta Douglas Payne, davulda Neil Primrose var.grubun esas söz yazarı ve bestecisi Francis Healy.Re Offender ise 2003'te çıkan 4.stüdyo albümleri 12 Memories 'in çıkış parçası.
klibi son derece sözlerle uyumlu çekilmiş.sahne arkası kavgalar sahne önünde müzik.oyunculukları son derece başarılı.


şimdi link zamanı.
hepsi emrinize amadeler.
güzel bi parça.benden size tavsiye ilk dinleyeşinizde ısınamazsanız bile tekrar tekrar dinleyin gittikçe seveceğinizi düşünüyorum.en azından ben de öyle oldu şimdi de en sevdiklerim arasında.iyi dinlemeler.

4 yorum:

cAt dedi ki...

nihahaha bunuda buldum :D sen paylaştıkça ben nerden bulcem bu şarkıyı die google amcayla aramaya cıkıyorum :D

Poseidon dedi ki...

ahaha ben çok seviniyorum yalnız.kısmen anladım zevkine cat ki ben de bu tarz şarkılara bayılırım.senle mp3lerimiz aynı olucak gibi:D

cAt dedi ki...

aslında ben hafif senfonik rockçıyım ama ne bulursam dinlerim heleki şu yorum attıklarımı oturup kalkıp dinlemeye başladım :D

Poseidon dedi ki...

e o zaman apocalypticaları bekle derim:) bende soft rock diye tabir ediyim tarzımı ama görüyosun ki murat dalkılıç bile dinleyebilen bi yapıyım:)