Blog Widget by LinkWithin

Muse aşkı başka!

29 Ağustos 2009 Cumartesi | |


gelgelim en sevdiğim gruba.buraya yazmamak için kendimi tutuyodum.çünkü bi başlarsam devamı gelicek.ama gece oturdum bizimkilerle süper kupa finalini izledim.10 puanlık soru geliyo.devre arasında çalan şarkı nedir? Muse Hysteria.hayır delinin aklına zorla sokuyolar resmen.sonra dedim bu bi işaret yaz gitsin.
arkadaş seviyorum bu grubu ötesi yok.ne söyleseler sevicem.yakın zamanda da yeni albümleri çıkıyo.The Resistance.benden mutlusu yok.bi de Türkiye gelseler bu aralar.ha gelmiyolar mı bigün alıcam bileti gidip yurtdışında izlicem.ki okuduklarıma göre canlı performansları mükemmelmiş.
Muse 1994 yılında Devon'da kurulmuş bir İngiliz grup.solistleri sesine taptığım Matthew Bellamy'i kimi şarkılarda gitarda kimi şarkılarda klavyede görebiliyoruz.Basta Chris Wolstenholme davuldaysa Dominic Howard var.bu şarkı da Absolution albümlerinden 2003 yılındaki hitleri.-Muse hakkında bilgi vermeye devam edicem ileriki postlarımda.-
klipte sözlerle bi uyumlu olmuş tadından yenmez.iki versiyonu var klibin birini buraya koyuyorum.diğeri içinde buyrun bakalım.-diğer versiyonda ses daha net ama bu klip daha güzel.-




bunları koyarımda çevirisini vermem mi lütfen.buraya da bi tık alıyim efendim.
ekşidekiler ne demiş onu da görün tabii.
bu en çok zevk alarak yazdığım post oldu benim için.umarım sizde dinlerken en az benim kadar zevk alırsınız.iyi dinlemeler.


5 yorum:

francesca dedi ki...

ne diyosun muse mu?!!!!!!
hep sevdiklerinden yaz sen ya.

leithygurumi dedi ki...

muse'un bu şarkısına bayılıyorum

P* dedi ki...

ben de ama daha çok sevdiklerim de var.onları da yazıcam seninde seveceğini düşünüyorum zaten.

Nill Kiss dedi ki...

ben de tam da suan bu sarkıyı dinliyodum ki bu postu okumaya basladımm:D

P* dedi ki...

çok seviyorum bu şarkıyı nillo. diğer bütün muse şarkıları gibi:)