Blog Widget by LinkWithin

aşk yeniden

27 Ağustos 2009 Perşembe | |


yoo aşık olduğum falan yok aksine daha da inanmıyorum bu aralar aşka falan.neyse biz asıl mevzumuza gelelim.bugün sabah Yeni Türkü'nün en sevdiğim şarkısıyla başladım güne.Aşk Yeniden.hep bu ruh hallerimde dinliyorum bu şarkıyı.tam aşka inancımı kaybetmişken.çünkü bu şarkı o kaybolan inancı "aşk yeniden kendini yarattı kendinden" sözleriyle geri getiriyor.

ben bu ruh halimde dinliyorum ama siz zaten aşıksanız hayat size güzel.ve bu şarkı aslında tam sizlik.
Yeni Türkü'nün belki de en güzel albümü Aşk Yeniden'den bu şarkı.ancak zamanında bu albümde en dikkat çeken parça Yedikule'ydi.onu da severim ama Aşk Yeniden hayata bağlayan , çok mutsuz olsan bile yüzünde belli belirsiz bi gülümseme oluşturan bi şarkı.
gelgelelim sözler Murathan Mungan'ın.hatırlarsınız sizde Murathan Mungan ve Derya Köroğlu -Yeni Türkü'nün solisti- arasındaki aşk dedikodularını.inanın nedir ne değildir anlamadım, ha böyle bi aşk yaşandıysa iyi ki de yaşanmış ikisinin de üretkenliği artmış bizde sayelerinde mükemmel şarkılar dinlemişiz.ha yaşanmadıysa amenna.zaten yakın bi zamanda Derya Köroğlu evlendi.
işin dedikodu kısmını geçicek olursam bu kadar güzel sözler yazılamaz Murathan Mungan.her dinleyişimde ayrı bi mest ediyosun beni.eh bi de Derya Köroğlu'nun o güzelim sesiyle hayat bulunca bu sözler yeme de yanında yat.
buyrun ekşisözlüteki arkadaşlar ne yazmış diye de bakın.


aslında güzel bi klip olmadığı sürece buraya video koymayı sevmiyorum ama bulamadım ne groovesharkta ne muziconda ne başka bi yerde el mahkum şarkıyı dailymotion'dan dinletiyorum.
dinleyince sizin de yüzünüzde küçükte olsa bi gülümseme belirdiyse ne mutlu bana.iyi dinlemeler.

0 yorum: