Blog Widget by LinkWithin

aman sabahlar olmasın volümleri bitmez

25 Ağustos 2009 Salı | |



eh bu aralar bu moddayım, çıkmadan bu moddan hemen bi post daha patlatıyim dedim aynı gün içinde.

Edward Maya müziğine Alicia 'nın o mükemmel sesine sağlık der size Stereo Love'ı öneririm.tabii radyolardan falan duymayanınız kaldıysa.
al sana bi hoppidi yaz şarkısı daha ama melodi çok güzel vesselam.hoş belli bi yerinde kafaya takıyosunuz.ya ben bu melodiyi bi şarkıya benzetiyorum neydi neydi diye.siz o güzel kafanızı yormayın ben söliyim.Levent Yüksel Zalim'indir o melodi arkadaşlar.bizim şarkılardan da alıntı yapan oluyomuş diye düşünmedim değil yani.
yalnız bu şarkıya kadar açıkçası edward maya kimdir nedir bilmiyodum.biraz bakınıyim dedim pekte bişey yazılmamış hakkında Stereo Love dışında.romanya'danmış bu abimiz onu öğrendim ama.club electro, disco ,house tarzı müzikler yapıyo.güzel de mixleri var kendisinin birazcık gezerseniz nette bulabilirsiniz.ha benden size bi güzellik myspace'ine buyrun burdan bakın.ben onun hakkında atıp tutaren asıl bilgileri burdan edinin.ha bi de alicia ablanın bi fotoğrafı bile yok nette google ı kınadım.nasıl bu sesin bi fotosu olmaz!
klip için eh diyebilirim buraya koymam yani öyle bi beğenmişliğim yok çünkü.ama tabii ki sizi de mahrum bırakmam.buyrunuz klip efendim.
klibi için bağlantı veririm de sözlere vermem mi buyursunlar.e sözlerin türkçesine de bakın tabii.ekşisözlükte benim gibi bu şarkı neye benziyodu ya diyenlerle dolu ama oraya da bakın isterseniz.buyrunuz.
-hem sözleri vermem hem de türkçesi için ayrıca bi link vermemin sebebi ingilizce bilen okuyucularımın okurken türkçenin araya girmesi görsel olarak onları zorlamamak.-
şunu da demeden geçemiycem Akcent'in That's My Name'iyle bu şarkıyı ardarda dinleyin.çok iyi oluyo benden demesi.iyi dinlemeler.

0 yorum: