Blog Widget by LinkWithin

"Nothing can compare to deserving your dreams "

26 Ağustos 2009 Çarşamba | |




bu aralar sıcaklar yüzünden evde oturuyorum malaklar gibi serilip evde yatıcağıma en azından sizle bi iki şarkı daha fazla paylaşırım daha iyi olur dimi?bence evet.

ben Sex and The City delisiyimdir.6 sezonu yaklaşk 3 haftada bitirdim vizelere finallere aldırmadan. -afferin bana!- sonra bi de gittim filmini aldım oh paşalar gibi onu da izledim.ama bitince hepsi büyük boşluğa düştüm.Desperate Housewiwes la eksikliğini kapatayım dedim.alakasız çıktılar.ben de dizi izlemeyi bıraktım.
neyse onun çok sevdiğim soundtrackini sizle paylaşmak istedim ben de.Jem It's Amazing.çok tatlı bir parça bence.hayatta olmayacak bi şey yok diyo ekşide de bir arkadaşın yazdığı gibi hayırı cevap olarak kabul etmeyen bir şarkı.
Jemma Griffiths namı değer Jem 75 doğumlu ve ilk albümü Finally Woken'ı 2004'te sürmüş piyasaya.şöyle bir olay var Jem, Madonna 'nın American Life albümündeki Nothing Fails şarkısını yazan kişiymiş ancak Madonna sen o şarkıyı al sözlerinin bi kısmını değiştir çat koy albüme.bu yüzden zaten Nothing Fails şarkısı klipsiz kalmış.
Jem'in sesi bence Dido ve Rosey arasında.ikisine de benzettim ben açıkçası.
bunların hepsini es geçicek olursak güzel bir parça.hele ki benim gibi Sex and The City severler için.
video paylaşım sitelerinin hepsinde sizin için arka fonda Jem'in It's Amazing'i olan Sex and The City sahneleri içeren bi video aradım ama bulamadım.ama canım size Sex and The City'den sahneler izletmek için izlettiği için filmin fragmanını koyuyorum.


şarkının türkçe çevirisi yok ama sözler için buraya tıklanmanız yeterli.klip ise fena değil değişik bi şekilde çekilmiş ve Jem'i farklı kıyafetler içinde izliyoruz.siz de bi bakıyim derseniz buyrun burdan bakalım.
dediğim gibi sevimli bi şarkı dinlerken sevebileceğinizi düşünüyorum.ayrıca en baştaki piyano solosu da çok güzel.iyi dinlemeler.

2 yorum:

Hayalbemol dedi ki...

Çok başarılı bir dizi olduğunu söyleyebilirim. Birçok kadını, hatta erkekleri bile ekran karşısında hapsediyor. Dizinin yazar karakteri, olmazsa olmazı.

P* dedi ki...

carry bradshaw inanılmaz.aslına bakarsan hepsi ayrı karakterler ama carry ve big 'in aşkı bi başka:)