Blog Widget by LinkWithin

Now look at this..

30 Ağustos 2009 Pazar | |



pazar pazar güne asık suratla başlamak istemezsiniz diye düşünüp aman sabahlar olmasın temasından bi şarkı yazıyim dedim.

geçenlerde bi yazı okumuştum güne hareketli şarkılarla başlayan insanlar , gün içinde daha pozitif oluyomuş diye.önce aman be olur mu dedim ama sonra psikolojik etkilendim sanırım.o zaman bugüne Kid Cudi 'nin Day 'n' Nite yla başlasak ne dersiniz.
öncelikle önyargılı olmayın "ben rap dinlemem", "ıyy hiç sevmem", "klasıma uymaz bee" falan diye. sadece bi deneyin Crookers 'ın remixlediği halini. cidden seveceksiniz.ki zaten radyo dinliyosanız duymuşsunuzdur bu şarkıyı ya da gece clublarda.
şarkıyı tekrar tekrar dinleyesi geliyo insanın.nasıl eğlenceli bi şarkıdır ya kendinizi evde dans ederken bulursanız hiç şaşırmayın.
84 Ohio doğumlu Scott Ramon Segura Mescudi namı değer Kid Cudi.Day 'n' Nite da ilk stüdyo albümü Man In The Moon dan.bundan önce 2008 de bi mixtape çıkarmış A Kid Named Cudi diye.
buyrun efendim sözler için buraya gelelim.çeviri için de buraya.ekşi sözlükteki arkadaşlar ne yazmş diye de bakalım burdan.aman klibi unutuyodum ona da burdan.klibe zaten süpermarkette hayal diyorum ben.evet galiba tamamız.iyi dinlemeler.


-30 Ağustos Zafer Bayramımız kutlu olsun.umarım yakın bi gelecekte yeni bi zafere gerek duymadan huzurlu bi biçimde yaşayabiliriz.-

5 yorum:

Kadir dedi ki...

şarkı güzel aman sabahlar olmasın :D bu arada senin de bayramın kutlu olsun..

P* dedi ki...

teşekkür ederim.ama arada insan böyle şarkılara da ihtiyaç duyuyo kfa dağıtmak için haklı değil miyim?:D

Kadir dedi ki...

yo yo ben cidden beğendim bak hatta bida dinliyorum :)) bi de indireyim bari :p

P* dedi ki...

:)) çok sevindim sevdiğine.

Kadir dedi ki...

indirdim ki eheh =)