Blog Widget by LinkWithin

bal gibi olur

1 Eylül 2009 Salı | |


şimdi ben de şöyle bi şey var.sevdiceğim olmadığı zaman bi aşk kelebeği gibi ortalarda gezip aşk şarkıları dinliyorum.yani aşk şarkıları dediğim de tam aşık olunca dinlenmesi gereken, sevgini daha da bi kabartan şarkı.ancak gel gör ki birini bulduğumda bildiğiniz ayrılık şarkılarını dinlemeye başlıyorum. odunlaşıyorum.ortada bi terslik var ama anlayabilen beri gelsin.hatta durumu şöyle özetliyim lisedeki sevgilim Aşkın Mapushaneyi -gençlik işte- duyunca aklıma sen geliyosun demişti.sana hiç böyle bi şey olmuyo mu dediğinde aldığı cevabı kimse duymak istemezdi.şimdi hatırladıkça utanıyorum.cevabım ne mi?Şebnem Ferah Bu Aşk Fazla Sana. -Allah belanı versin dediğinizi duyar gibiyim.-

böyle bi geri dönüş yaşadıktan sonra asıl konumuza geri dönelim.dün geceden beri Asu Maralman'ın Bal Gibi Olur ' una kafayı takmış bulunuyorum.Muse, Travis ardından Asu Maralman da iyimiş deme.ben en başta söyledim tarzım yok benim, sevdiğim ne varsa dinlerim diye.ki ben eski 45'lik hastasıyımdır.Ankara'da Sakarya'dan pek haz almamama rağmen Nefes'e -eski 45'lik çalan bi bar- bayılırım.gündüzleri de Plaklı Figüran'ı çok severim.
çok sevimli bi parça.içim aşk doluyo resmen."oluur oluur bal gibi oluur, kalplerimiz yolları buluur." gibi şarkıda sözler dile pelesenk olucak cinsten.müziğine zaten lafım yok.eski alt yapıları seviyorum.
kısacıkta Asu Maralman'dan bahsedicek olursak 1948 İstanbul doğumlu kendileri.61 'de yapılan bir plak yarışmasında birinci oluyor.1977'de ise en büyük çıkışını yapıyor Bal Gibi Olur 45liğiyle.şimdi napıyo diye sorcak olursanız en son İki Aile diye bi dizi de oynuyodu.
efendim bağlantılarıda verip bitirelim yazımızı.
Günce 'de söylemiş bunu.cover bence çok başarısız olmuş yapmasaymış keşke.ama ona da burdan bakabilirsiniz.
ben şu an postu yazarken bile eğleniyorum.sizin de fazla naz aşık usandırır temalı bu şarkıyı dinlerken eğlenmeniz dileğiyle.iyi dinlemeler.

4 yorum:

Kadir dedi ki...

Yeşilçam klasikleri hayranı olarak ne diyebilirim ki :) bu sesi duyunca aklıma Neşe Karaböcek geldi nedense

P* dedi ki...

yeşilçam klasikleri iyidir:)

Kadir dedi ki...

yeni teman da harika..

P* dedi ki...

çok mutlu oldum:) bi kaç arkadaş değiştir beğenmedik diyodu.değiştiriyim dedim bende.