Blog Widget by LinkWithin

"love , i am so different than before.."

6 Eylül 2009 Pazar | |



oturdum Bridget Jones'u izledim gene.bu aralar umutsuz ergenler gibi davranıyorum nedendir bilinmez.her neyse Hugh Grant'le Renée Zellweger restaurantta yemek yiyorlar ve fonda çalan şarkı Rosey, Love.bunu yazmalıyım diye geçirdim o an aklımdan.

gaza geliş şarkısı sözler itibariyle."ah ulan bu sefer aşık oluyim her şey çok farklı olucak artık eski yaptığım hataların birini bile yapmıycam, bekle beni aşk" temalı sözleri.gel de gaza gelme.gel de loopa alma yalnız bi insan olarak.Rosey 'nin o naif sesine cuk oturmuş sözler.müzikle de bütünleşmiş şahane bi şarkı olmuş.bu sözler başka bi besteyle olmaz gibi gelir bana hep.
Rosey ahım şahım tanınan bi insan değil ancak küçük yaşlarda müzikle tanışmış.üniversite radyosunda bi şeyler yapmaya çalışmış.sonra da 90 ların sonunda ünlü olmaya karar vermiş.ilk olarak Bridget Jones'un soundtrack albümünde Love 'la şıkmış ortaya.sonra zaten şarkı ünlü olunca ilk stüdyo albümü Dirty Child çıkıyo tabii ki içinde Love 'da var içinde.şu aralarda Luckiest Girl albümü var ortada.
myspace'nden onun hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz buraya tıklamanız yeterli olucak.


o kadar ayıldığım bayıldığım sözleri tabii ki koyucam.çevirisini de haliyle.ben klibini bulamadım açıkçası youtube 'da garip bi şey var ama onun klibi olduğuna inanmadığım için buraya bağlantı da koymadım ama buyrun ekşi sözlük bağlantısı.
insana gereksiz yere yeminler ettiren bi şarkı evet bu sefer farklı olucak diye.hayır hiçbir şey değişmiyo ama en azından içiniz huzurla doluyo şarkıyı dinlerken."love, i'm so different than before" der yazımı bitiririm.iyi dinlemeler.

-bi de sizden küçük bi ricam var.yan tarafa anket açtım.onu oylarsanız çok sevinirim.ben de oraya göre yazıcam çünkü ayrıca eğer çok sevdiğiniz bi şarkı varsa buraya yazmamı isterseniz bana mail atmanız yeterli:)-

13 yorum:

KADİR SEVİN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Büşra Akdoğan dedi ki...

evet, bu şarkı çok güzel. Bayılmıştım ben de filmi izlediğimde.

Poseidon dedi ki...

@KADİR SEVİN
kısmen böyle yapıyim herkesin gönlü olsun dedim.sen istediğin şarkı varsa at bana maille:)
@Büşra Akdoğan
aslında filmde başka şarkılar daha vurucu yerlerde kullanılmış ama bu şarkı bi başka ya:)

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Şekerim son aldığım kitabı oku için dışın neşe dolar emin ol

Poseidon dedi ki...

merak ettim valla nedir ki o?

KADİR SEVİN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Poseidon dedi ki...

e öyle ama herkes görmesin hem istediğiniz şarkıları gizemi olsun dimi:D
çok istiyorum gitmeyi ama bakalım yanıma adam bulmam lazım:)

KADİR SEVİN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Poseidon dedi ki...

şarkıyı sevdiğine sevindim sözler çok güzel ama:)
maç içinde şu an deli gibi kıskandım seni bizimkilere inanılmaz bi çabayla baskıya başladım.

KADİR SEVİN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Poseidon dedi ki...

amin:)

UndefinabLe© dedi ki...

Bu şarkıyı biriyle el ele dinlemek... Oha! Çok romantik bir andı; lakin o kişi çok yakın bir arkadaşım. Sevgili falan olsak ağlardım ben. (=
İçimde romantik bir Züleyha besliyorum ben galiba.
Gelelim anket şeysine: Kafana göre takıl da sınırlama bence kendini. ;)

*Kisses*
-D-

Poseidon dedi ki...

hepimizin içinde birer züşeyha var canım emin ol=)
sınırlama yok zaten sadece biraz daha yoğunlaşma var.