Blog Widget by LinkWithin

sen Ankarasın büyük düşün!

14 Eylül 2009 Pazartesi | |



sabah sabah -biliyorum ki şu saat pek sabah değil 14:14 itibariyle- çileden çıktım gazeteye bakınca.evet burda size şarkı öneriyorum ama bu seferlik mazur görün.
heralde bu aralar insanlara fazla "Ankarayı seviyorum" , "Ankarayı özledim" bik bik bik dedim al sana ankara dedi allahta bana.ilk defa İstanbul'u yazmadığım için pişmanım.Ankara'nın o soğuk görüntüsünün altındaki düzeni seviyorum ben ama al işte.daha fazla saçmalamadan konuya giriyim.aldım sabah gazeteyi ne var ne yok bakıyim dedim.Can Dündar'ın yazısını okuyunca bildiğin sinir kat sayım tavan yaptı.buyrun burdan okuyunda ne demek istediğimi siz de anlayın.
adamlar akıllı vesselam sel mel derken bunu da aradan çıkarmışlar, biliyolar ki karşı taraf derin bi uykuda!
hayır tamam eğlence sadece içkiyle olmaz biz de biliyoruz bunu ama bu nedir yani.sanane.ben kimsenin türbanına karışıyo muyum?!ha karışmaya da hakkım yok zaten.o da benim içkime karışmasın.sonuçta içen ben , günahkar olan ben, sallamayan ben. değil mi?olan bana olucak. bırakta keyfimle eğlenerek içiyim.
önce Çankaya Belediyesi sınırları içindeki Bahçelievler gider, sonra Tunalı Hilmi. sonra Yenimahalle Belediyesi sınırlarındaki Park Caddesi falan.ne kadar sevimli(!).hepsi de CHP 'nin elindeki yerler gibi görünse de...yok yok siyasete girmiycem benim boyumu aşar.ama oy verdikten sonra kendi adıma oh be demem yetmemiş demek ki, adamlar işlerini biliyo diyorum da boşuna demiyorum..
çarşaflı günlerim yakın gibi ben en iyisi mi mini şortumu giyip son turlarımı atıyim dışarda.bu arada
seni seviyoruz i. melih <3 şarkı sana gelsin bebeyim.
-ne kadar ironik.

5 yorum:

francesca dedi ki...

yok artık daha neler?!!!
en iyisi bi an önce Bahçelievlere taşınıp içilsin diye oy vermek :D

P* dedi ki...

doğru söze ne denir be francescacım haydi gel içelim=))

Nill Kiss dedi ki...

ahhaahh cok guldum sinirden ya chp liler de bizi oyuna getirdiler demiş:)) bence oylamada içilsin kazanır öğrenciler cok fazla bahcelide, francesca ya katılıyorum:D
yarın da türbansız sokağa cıkmak yasak denirr..

UndefinabLe© dedi ki...

Eskişehir'e gidelim toptan! Kaçalım buradan!

HAYDİ GEL İÇELİM!

-D-

P* dedi ki...

@nillo
dediğin doğru valla sen de artık etek modeli değilde türban modellerini koyasın bloğunda , böyle daha şık bağlanıyo diye =))

@undefinable©
D onu bunu bilmem de ben de en yakın zamanda Ankara'da buluşma isterim =)