Blog Widget by LinkWithin

Smooth

19 Eylül 2009 Cumartesi | |



Matchbox Twenty yazmak için oturdum bilgisayarın başına ama içimden gelmedi.pek o havamda değilim.ben de niyet ettim Rob Thomas yazmaya bari Santana'yla o tadından yenmiycek şarkıları Smooth' u yazıyim dedim.
müzik için tek kelimeyle işte Santana. ne demek istediğimi anladığınızı düşünüyorum. Rob Thomas 'ın oldum olası sesini sevmişimdir. ve bu şarkıda o olmasa başkası asla bu tadı veremez gibi geliyo bana. sesinde farklı bi aura var.
Carlos Augosto Santana Alves 1947 Meksika doğumlu ünlü gitarist ve söz yazarı. Grammy ödüllü bi sanatçı. bunun yanında Rolling Stones'un yaptığı tüm zamanların en iyi 100 gitaristi sıralmasında da 15. sırada. gitarını konuşturma olayı aslına bakarsanız Santana için fazlasıyla geçerli.
Robert Kelly Thomas ise 1972 Almanya Landstuhl doğumlu.Tabitha's Secret ve Matchbox Twenty gruplarının kuruculuğunu ve vokalliğini üstlendi. hiç şüphesiz ki en büyük çıkışı 1999 'da Santana 'yla birlikte söylediği Smooth 'la yaptı. Smooth ABD' de 12 hafta zirvede kalma başarısını gösterdi.
sözleri , çevirisi ve ekşi sözlük yorumları için üstlerine tıklamanız yeterli.



klibini de çok severim bilmiyorum neden. öyle aman aman bi şeyi de yok yani.
leziz şarkı deyimi bence Smooth için çok yerinde. o gitar ritimleri, sololar ve Rob Thomas' ın çekici sesi tek kelimeyle harika bi şarkı. keyif almanız dileğiyle. iyi dinlemeler.

2 yorum:

UndefinabLe© dedi ki...

Sana katılıyorum! Santana hastası olduğum söylenebilir; Rob Thomas'ı da severim işte (=

Güzel bir şarkı seçmişsin yine^^
Öperim!
-D-

P* dedi ki...

çok teşekkür ettim D. sen de kocaman öpüldün.