Blog Widget by LinkWithin

inna inna inna

7 Eylül 2009 Pazartesi | |




Ankara'ya Inna geliyomuş 5ekimde.bi elektronik müzik sever olarak ben burdan arkadaşlarıma bilet aldırıyorum ne de olsa o zamanlarda ordayım, Inna ayağıma geliyoken canlı izliyim.hoş birkaç canlı performansınının videosunu izledim beğenmedim ama bu sefer canlı canlı izliyim asıl o zaman bakıyim.

bu postta Inna'nın 1 değil 2 şarkısını yazıcam.zaten birbirine benziyolar alt yapı olarak ama cidden eğlendiren, çoşturan, kop kop diye tabir ettiğimiz parçalardan. zaten bahardan beri clublar Inna 'nın ekmeğini yiyo bu konuda.çal Hot'ı "fly like you do it you're high..." diye insanlar havaya girsin.ya da çal Love'ı "come back and set me free..." diye şarkıyı söyleyerek dans etsinler.
ikisinin de alt yapısı birbirine çok benziyo dedik ama inanılmaz kaliteli.ilk dinlediğimde Hot'a resmen vurulmuştum.özellikle play&win remixli hali muhteşem -buraya onu koydum-.Love'ı ilk dinlediğimde vurulma gibi bi etki yoktu.bunlar çok benziyo ama diye geçirdim içimden sonra dinleye dinleye Love'ı daha çok sevdim galiba.
Elena Alexandra yani biricik Innna 'mız 16 ekim 1986 Romanya doğumlu.zaten bu elektronik müzik konusunda Romanya'nın kendini aştığını düşünüyorum Inna ve Akcent'ten sonra.2008'de yani geçen sene Hot'la çıkış yapıyo.bu aralarda hiti Love.bizi yakın zamanda Bob Taylor'la düeti Deja Vu bekliyo.
sözler müzikle gitsin diye yazılmış.çok büyük anlamlar aramamak lazım.önemli olan müzik değil mi en azından bu tarz şarkılarda?Hot ve Love 'ın sözleri için üzerlerine tıklayın.Hot'ın çevirisi burda, Love 'ın da burda.ekşi sözlük için de toptan bir Inna bağlantısı veriyim size.
kliplere gelicek olursak iki farklı versiyonu var Hot'ın.ilk versiyonunda kadın kocasını kocasıyla aldatıyo gibi bişey.yalnız orda kocasını oynayan adam çok bilindik bi sima değil mi?sanki adı dilimin ucunda da söyleyemiyomuşum gibi geldi.ikinci versiyonu biraz daha şık ve biraz daha Inna var.ama Inna'nın göz süzüşleri beni irite etti bi bayan olarak, ha ama erkekleri bilemem.gelelim Love'ın klibine.bu da Akcent'in klibinde bahsettiğim yavaşlatılmış çekimlerle dolu.bu klip diğer ikisine göre çok daha şık.


Inna'nın canlı performansı demiştim yazının başında.buyrun buraya bi tane koyuyorum.umarım Ankara'da da böyle nefes nefes detone söylemezde eğleniriz.ben onun canlı performansından çok şey bekliyorum çünkü.bi de kıyafetini beğenemiyorum da o en son mevzu bunların yanında.
2009 a kim damga vurdu derseniz elektronik müzik için Lady Gaga ve Inna derim. Inna 'nın Lady Gaga'ya göre bi artısı var o da güzelliği.
seveceğinizi düşünüyorum iki parçayı da.elektronik müzik dinlemeyenler denemeli artık.çağa bi yerden ayak uydurmak lazım.ki pişman olmayacaksınız. özellikle Inna 'ları dinlerken.iyi dinlemeler.

11 yorum:

Hamlet dedi ki...

Geçen ay Eskişehir'de canlı izledim inna'yı.İyi bir elektronik müzik dinleyicisi olmasam da hafif anlarım.Hiç beğenmedim, o ünlü şarkısı geri kalan fos.

P* dedi ki...

Eskişehir performansına arkadaşlarım gitmiş video çekmişler ben de ordan izledim tam hayal kırıklığı.bana gitme dediler.ama gene de şansımı deneyip Ankarada iyi olacağına inanarak gidicem.=)

Aicha! dedi ki...

No fire şarkısının da alt yapısı aynı ama olsun hepsi güzel :)İnsanı moda sokuyor !

P* dedi ki...

evet ondan artık bahsetmedim bile.ama dediğin gibi moda sokuyo insanı eğleniyosun=)

Nill Kiss dedi ki...

ben hot ı seviyorum ilk çıktıgında telefon müziğimdi:D

P* dedi ki...

Hot ilk çıktığında tapıyodum ben de.çünkü bu alt yapıyla ilk defa karşılaşıyoduk.o yüzden diğerleri o kadar etkileyemedi.

Kadir dedi ki...

bnm oy işe yaramış gibi aman sabahlar olmasın ahah :d

P* dedi ki...

:)herkesin oyu işe yarıyo altta bi de The Cure postu var bugün:)

Kadir dedi ki...

e ilgili bi site sahibi olunca tabi :d saol varol =)

Leah dedi ki...

evet yahu Hot herkesin telefon müziği bu aralar, ben pek tutmuyorum elektronik müziği, genelde ki istisnalar mutlaka var, göze hitap eden hatunlarda bu detone olaylar çok oluyor, en güzeli böyle uzaktan dinlemek yoksa çıldırırım ben verdiğim paranın hakkını alamazsam ondan :)

P* dedi ki...

@KADİR SEVİN
görevimiz efendim ne demek:)
@Leah
büyük bi ihtimalle alamıycam ben de paramın hakkını ama denemedim de denemiycem en azından.ama elektronik müzik candır.çok güzel eğlendirir.:)