Blog Widget by LinkWithin

"i never learned to live without regret."

9 Eylül 2009 Çarşamba | |



herkesin keşkeleri olmuştur yaşantısında, pişmanlıklarıda. gidenin arkasından keşke deriz hep.peki en güzel hangi şarkı anlatır bunu derseniz, Anathema Regret.

sözleriyle insan bi ürperir, müziğiyleyse zaten olay bitmiştir.klasik gitarla şarkıya giriş habercisidir Regret'in ne denli şahane olacağının.arkadan gelen melodi zaten sizi etkilemeye başlamıştır bile.Vincent Cavanagh'ın şarkıyı söylemeye başladığı an noluyo bana dersiniz.mükemmel bi şarkıdır ve hemen sizi içine alır, ya da siz içine girersiniz.kendinizi kötü hissediyosanız şu an, uyarıyorum dinlemeyin.daha da kötü olursunuz.en güçlü insanların bile bu şarkıda hüngür hüngür ağladığını biliyorum, demedi demeyin.
Anathema 'nın oluşumu 1990lara dayanır.Liverpollu bu gençlerin Pagan Angel ismini verdikleri bu grup, doom metal tarzlarıyla ilgi çekmeyi başarırlar.1991 yılında ilk demoları "An Iliad of Woes" çıkmasıyla birlikte isimlerini Anathema olarak değiştirirler.Anathema'nın Türkçe anlamı Tanrı'nın ya da klisenin lanetine uğramış, aforoz edilmiştir.
Regret Anathema'nın bence en iyi albümü olan Alternative 4'dan.bu albüm bana sorarsanız tarz olara alternatif rock yani Anathema metalden uzaklaşmış. Alterntive 4 zamanı grup üyeleri ise vokal Vincent Cavanagh, vokal ,klavye, gitar Daniel Cavanagh, bassta Duncon Patterson, bateride John Douglas yanlış hatırlamıyorsam.çünkü baya bi eleman değişikliği oldu bu grupta.
kendilerini canlı dinleme şansına ulaşmış bulunuyorum HÜROCK 2008'de.zaten senede bi kere tüm grup gelmese de Vincent Cavanagh gelir Ankara'ya.canlı dinlemeniz kesinlikle tavsiyemdir özellikle Regret ve One Last Goodbye'da -yazılacaktır buraya da- uçururlar sizi.Maalesef Angelica'yı daha canlı dinleyemedim ama onu da kısmetse seneye diyorum.
şarkının şahane sözleri ve çevirisi için üstlerine tıklayalım.ekşi sözlük yorumları için de buraya.
depresiftir, insanı mutsuz eder, bi çaldı mı hep çalsın istersiniz o ruh halinden kurtulmanız çok zor olur ama şahane şarkıdır.sevmeniz dileğiyle.iyi dinlemeler.

4 yorum:

girledie dedi ki...

But still I never learned to live
without regret..
regret regret regret!!

Poseidon dedi ki...

hangimizin pişmanlıkları yok ki=/

nillo dedi ki...

Memories punish me once again
Sometimes I remember all the pain
that I have seen.
evet hangimizin yok ki? derler ya pişman olduğum hiç birşey yapmadım ben diye.. bal gibi de yapmışlardır, kim dönmez ki geçmişe o anı tekrar yaşamış olmayı kim hayal etmez ki?
giriş çok güzel, forgotten hopes da favorimdir

Poseidon dedi ki...

ne kadar güzel ifade etmişsin benim dile getiremediklerimi.
forgotten hopes'ta mükemmeldir ama one last goodbye ve angelica favorimdir.