Blog Widget by LinkWithin

"the past will catch you up as you run faster"

13 Eylül 2009 Pazar | |



ne kadar doğru bir cümle değil mi, "ne kadar hızlı koşarsan koş geçmiş seni yakalayacak" ? kimi zaman geçmişimizden kaçmak isteriz ama öyle olaylar olur ki anlarız imkanı yok bunun. Placebo fanı değilimdir. arada bikaç sevdiğim şarkıları vardır onu dinlerim ama bu şarkı belkide en güzel şarkısı.
şarkının başlangıcındaki o gitar solosu ne şahanedir ve Brian Molko'nun ilk I Know deyişi.ki sözlerin güzelliğinde bahsetmeden edemiycem. "
you love the song but not the singer" diyerek sen aşkı istiyorsun onu sana yaşatacak olan aşığını demek istememiş midir? "you want the sin without sinner" 'la da bunu desteklememiş midir? bunu şarkıyı ilk dinleyişte değil bikaç defa daha dinledikten sonra fark ediyosun. sadece bu sözler bile yetebilirmiş şarkıya ama "i know, the past will catch up as you run faster." cümlesiyle şarkı buraya kadar bile yakalayamadıysa sizi burdan sonra yakalıyo.
Placebo 1994 yılında İngiltere'de Brian Molko ve Stefan Olsdal tarafından kurulmuş bir alternatif rock müziği grubu.Brian Molko vokal ve gitarda , Stefan Olsdal geri vokal , bass gitar ve klavyede bulunmaktadır.grubun 10 yıllık bateristi Steve Hewitt kişisel farklılıklardan dolayı 2007 yılında gruptan ayrılmıştır.davulda şu an Steve Forrest bulunmakta.I Know ise grupla aynı adı taşıyan 1996 'da çıkardıkları ilk albümleri Placebo'nun 7. parçası.



sözler buraya konulmalı diye düşündüm çünkü çok güzeller.çevirisi ve ekşi sözlük yorumları için üstlerine tıklamanız yeterli.
ben de dediğim gibi Placebo'yu çok seven bi insan değilim.en fazla 5 6 şarkısı.ama I Know çok farklı hepsi arasında. eminim ki siz de bi şeyler bulacaksınız bu şarkıda. en az benim kadar sevin istiyorum. iyi dinlemeler.

2 yorum:

UndefinabLe© dedi ki...

Placebo'nun son albümüne fena takık olduğum şu son iki gündür adamlara yeniden yeniden hayran oluyordum kiiii...

Güzel şarkı seçmişsin yine!

Severim^^

-D-

P* dedi ki...

ben de bu şarkıyı yazdıktan sonra yeni albümlerine iyice bi bakıyim dedim iç güveysinden hallice.
saol canım ama sevilmiycek şarkıda değil hani=)