Blog Widget by LinkWithin

"you touched my heart, you touched my soul"

1 Eylül 2009 Salı | |



ah James naptın sen, böyle şarkı yapılır mı? etkileyici sözler, etkileyici bi müzik.ki zaten piyano delisiyimdir.şarkıen olmayacak zamanlarda çat diye başlar , hayata küsersiniz.hele ki hayatınızın aşkını kaybettiğinizi düşünüyorsanız Goodbye My Lover sizin için biçilmiş kaftan.


sözler buraya konulası güzellikte.bi erkek olarak düşünsem heralde "I'd be the father of your child" kısmı beni benden alırdı.ki kız halimle oof lanet olsun diyorum.müzik aslında You're Beautiful'a benzemiyo değil ama düşünemiyosunuz ki şarkıya odaklanmışsanız.sözlerin ingilizcesini verdim de herkes ingilizce bilmiyo ki.en sona kadar bekleyemiycem açıkçası.çevirisine de burdan bakabilirsiniz ve o zaman bu laf kalabalığında benim asıl ne hisettiğimi anlayabilirsiniz.
James Hillier Blount 1974 İngiltere doğumlu.2005'te çıkardığı Back To Bedlam albümüyle üne kavuştu.Good Bye My Lover da bu albümün 4.parçası.
şarkının hikayesinden kısaca bahsedicek olursak iki sevgili birbirlerine deliler gibi aşıktır.çocuk üniversiteye gidebilmek için devletten kredi çeker ama parayı ödeyemez.parayı ödemek için askere gider.askerden döndüğünde sevgilisini başkasıyla görür ve bu muhteşem şarkıyı yazar.
klibinde tanıdık simaları görüyoruz.The O.C. nin başrol oyuncusu Mischa Burton ve Kyle XY 'ın başrol oyuncusu Matt Dallas.güzel bi klip türkçe alt yazılı izlemek için buraya tıklayalım.ekşi sözlüğe de burdan bakalım.
tüylerim diken diken oluyo bu şarkıyı dinlerken.içinizi acıtabilir hele ki yaranız tazeyse.iyi dinlemeler.

5 yorum:

HAMLET dedi ki...

Blog güncellemelerinde resmi görünce aa James değil bu der demez zıpladım buraya.Çok severim ilk albümünü, İngiltere'nin arabesk çocuğunun.

Poseidon dedi ki...

James Blunt'ın en güzel resmini bulup koydum ondan belki James değil diye düşünmüşsündür:)
İngiltere'nin arabesk çocuğu falan ama o naif sesinin büyüsü yeter diye düşünüyorum.

Haspam işte! dedi ki...

Ay ben de bayılıyorum hem herife, hem de şarkılarına! Taş gibi yahuu! :)

Buna çektiği klip de çok ateşli. :P

Poseidon dedi ki...

bayılınılmıycak gibi mi:)
klipte de mat dallasla mischa burton'ın oynaması yetmez mi zaten.:)

Adsız dedi ki...

Please. can you PM me and tell me number of much more thinks about this. I am truly fan of one' s webpage...gets solved properly asap.