Blog Widget by LinkWithin

"i love you but i'm afraid to love you"

2 Eylül 2009 Çarşamba | |



bugün sabahtan beri Jeff Buckley'nin bütün şarkılarını dinledim nerdeyse.ama takıldım So Real 'da.ondan sonra diğerlerini doğru düzgün dinleyemedim bile.popüler müzik bizi bu kadar esir almışken bu denli güzel besteler,bu denli büyülü bi ses unutulmamalı diye düşündüm ve yazmaya karar verdim.

Jeffrey Scott Buckley 1966 California doğumlu.babası 60'ların en önemli müzisyenlerinden Tim Buckley.e böyle olunca Led Zepplinler,Jimi Hendrixler dinleyerek geçmiş çocukluğu.liseyi bitirdikten sonra Los Angelas'a gelir orda birçok farklı tarzdaki gruba vokallik yapar.So Real'ında içinde bulunduğu ilk albümü Grace'i 1994 yılında yayınlar.sonrasında yeni albüm çalışmaları için Memphis'e gider.1997de arkadaşlarıyla birlikte Mississippi Nehrine giderler.Led Zeppelin'in Whole Lotta Love şarkısını söylerek kıyafetleriyle nehre girer ve bi daha çıkamaz.birkaç gün sonra cesedi bulunur.hayır ne alkol vardır kanında ne uyuşturucu, dalgalar onu aramızdan almıştır.ama o artık bi efsane olmuştur.
o buğulu sesiyle sizi sizden alır.sözlerde yerli yerindedir zaten.özellikle So Real 'de tam şarkı yükselir yükselir ve bi anda onun buğulu sesini duyarız "i love you but i'm afraid to love you" diye.orası şarkının en mükemmel yeridir bence.tüyleriniz diken diken olur.
keşke yaşasaydında bizi bu mükemmel sesinden mahrum bırakmasaydın.U2'nun solisti Bono "the perfect drop in the ocean of music" diye tanımlamıştır Jeff Buckley'nin sesini.bana kalırsa daha da ötesi varsa tabii.
So Real'in çevirisini bulamadım ama sözler için buraya, ekşi sözlük için de buraya tıklayabilirsiniz.klibindeyse sürrealist ögeler ön planda.düşük maliyetli bi klip çekilmek istenmiş heralde ama gene de sözlerde anlatılmak istenen verilmiş klipte.
şarkıyı ve Jeff Buckley'i sevmeniz dileğiyle.iyi dinlemeler.

4 yorum:

littleiv dedi ki...

aaa şekil mi değişti blogda bana mı öle geldi. güzel olmuş sanki

P* dedi ki...

yok yok değişti birkaç arkadaş değiştirsen daha iyi olur sanki temanı dedim bende siz isteyin dedim.oh insanlar beğeniyo mutlu oldum yahu:)

Nill Kiss dedi ki...

evt bu daha guzel olmus;)

P* dedi ki...

çok teşekkürler nillo :)