Blog Widget by LinkWithin

Happy For You

16 Eylül 2009 Çarşamba | |






çok yakın bi arkadaşım var. benim tabirimle aman sabahlar olmasın modu yani club- house müzik konusunda o ne biliyosa bana anlatır bende ona. gerçekten faydalı bi arkadaşlık bizimkisi çünkü sayesinde mükemmel şarkılardan haberim oluyo.

geçen mesajlaşıyoruz abidik gubidik bana Liviu Hodor & Tara Happy For You 'yu dinle dedi.tabii bunun yanında bi kaç parça daha var.bi başladım dinlemeye o gün bugündür sabah kalkıp güne bu şarkıyla başlıyorum.-ki önceki postlarımı okuyanlar bilir güne hareketli parçalarla başlarsan, o günün iyi geçeceğini düşünen bi insanım.- kıpır kıpır bi şarkı zaten.ritim çok hoşuma gitti. ciddiyim ben bu tarz şarkılar dinleyince bi rahatlıyorum , hayat güzel dünya güzel sen güzelsin moduna geçiyorum.hiç bi şey beni üzemiyo, evet çok garip.
belki alt yapıdan da anlamışsınızdır ama ben yine de söyliyim Liviu Hodor' da Romanya'dan. Romanya'ya bi sempatim oluştu, resmen artık napsalar dinlemeyi düşünüyorum.biraz internette gezindim falan ama pek bi bilgi bulamadım kendisi hakkında.sadece 25 yaşında ve Romanya'da DJ lik yaptığını öğrenebildim.pek bi şey yok ama bakmak isterseniz myspace adresi için buraya bi tık.
klipte şarkı boyunca, bir gün içinde eğlenen iki kızı izlemekteyiz.ben beğenmedim ha zaten çözünürlüğü de kötü ama ille de bakıcam derseniz burun burdan bakabilirsiniz.
internette baya baktım ama bırakın çevirileri, şarkının sözlerini bile bulamadım.
keyifle dinleyebileceğiniz bi şarkı.hep depresif hep depresif nereye kadar! biraz da eğlenelim.şiddetle tavsiye ediyorum. tarzınız olmasa bile dinlemelisiniz daha ele ayağa düşmeden.iyi dinlemeler.

0 yorum: