Blog Widget by LinkWithin

"everybody's changing and i don't feel the same."

11 Eylül 2009 Cuma | |



ne kadar güzel sözler.ne kadar gerçekler üstelik.herkes değişiyor ve aynı şekilde hissetmiyorum. bir şarkı size hem hüzün verip, hem de mutlu edebilir mi?cevabım evet.o zaman Keane Everybody's Changing 'i yazmanın tam zamanı.

Keane tam bana göre bi grup aslına bakarsanız.piyanoyu ana enstrüman olarak kullanan bi alternatif rock grubu.bu özellikleriyle şarkının başından sizi çekmeyi başarabiliyorlar.piyanonun o harika sesiyle başlayan şarkı , Tom Chaplin'in kadife sesiyle devam ediyor.ritimler öyle güzel, müzik öyle yerinde ki şarkıya kapılıp gitmemeniz imkansız.ve en son gelen o sözler bu şarkı için fazla konuşmamam gerektiğini gösteriyo.
"you're gone from here
and soon you will disappear
and fading into beautiful light
cause everybody's changing
and i don't feel the right."
Keane'in kurulumu için belli bir zaman veremeyiz çünkü Tom Chaplin ve Tim Rice-Oxley'nin küçük kardeşi aynı hastanede doğmuş ve anneleri arkadaş olmuş. okula giderken 3. üyeleri Richard Hughes ile tanışıyolar.gruba daha sonra Dominic Scott'ı alıyorlar.Tom Chaplin'in vokal olmasına başta Richard Hughes ve Dominic Scott karşı çıkmışlar ama şimdi görülüğü gibi o nadide kadife sesiyle harikalar yaratıyo.1997'de grup önce Lotus Eaters'dan Cherry Keane 'e çevrilir daha sonraysa kısaltılarak Keane olarak kalır adları.Dominic Scott gruptan ayrılır ve yerine basçı olarak şu anda da grupta olan Jesse Quin katılır.
2004'te ilk albümleri Hopes and Fears 'ı çıkarırlar ve Everybody's Changing de bu albümün ilk patlayan şarkısıdır.
Everybody's Changing dizilerin ünlü soundtracklerinden.gerek benim favori müzik bulma dizim One Tree Hill olsun gerekse Scrubs.her ikisi de bu güzelim şarkıyı kullanmışlardır fonda.
sözler , çeviri ve ekşi sözlük yorumları için üstlerine tıklayalım.
kliplerini çok seviyorum buraya koymazsam olmaz.



çoğunuz bu şarkıyı biliyosunuzdur ama yeniden dinlediğinizde ilk duyduğunuz anda ki hisleri uyandırıcak sizde de.sürekli dinleme isteği uyandıran bi şarkı ve yapılan bütün iyi yorumları fazlasıyla hakediyor.iyi dinlemeler.

3 yorum:

francesca dedi ki...

"cause everybody's changing and i don't feel the same."
resmen beni anlatıyo.herkes değişiyo ama ben aynıyım ve bu seferde bi affallıyorum noluyo diye.
mükemmel bir seçim yapmışsın Keane candır.

Hüzün Kovan Kuşu dedi ki...

Bu şarkıyı çok seviyorum. Cidden çok anlamlı ve hoş sözleri var. Zevkini sevdim.

Başarılar diliyorum...
Sevgiler...
Hüzün Kovan Kuşu.

P* dedi ki...

@francesca
sözler fazlasıyla anlamlı zaten=)

@Hüzün Kovan Kuşu
teşekkür ederim şarkı inanılmaz.
herkese göre bişeyler yazmaya çalışıyorum ama tarzım aslında bu.