Blog Widget by LinkWithin

Emre Aydın İngilizce şarkı mı söylemiş?

26 Eylül 2009 Cumartesi | |




söylemiş hem de iyi bile olmuş denilebilinir.


geçen gün Emre Aydın İngilizce bi şarkı söylemiş çokta şahane olmuş dedi bi arkadaşım. ona bu konuda pek inanmam çünkü Emre Aydın ne söylese dinler. sonra bi bakıyim dedim ben de nasıl olmuş diye. gerçekten beni şaşırttı Emre Aydın. nerde o "yapmaa, dokunmaa " diye acı dolu bi sesle söyleyişleri. çok değişmiş velhasıl. o ergenlik triplerinden kurtulmuş en önemlisi.
şarkı bi kere tam bana göre başlıyo , piyano solosuyla. klasik Amerikan , İngiliz alternatif rock gruplarının şarkılarından olmuş bence. ki ben o tarzı fazlasıyla sevdiğim için bu şarkı da hoşuma gitti. ancak şöyle bi durum var Emre Aydın 'ın sesi bildiğiniz The Fray 'in solisti Isaac Slade 'in sesinin aynısı olmuş. önceden benziyodu da ben mi farketmedim ya da ne ara benzedi??
Emre Aydın 1981 Isparta doğumlu. 2002 yılında Sing Your Song yarışmasında 6. Cadde isimli grubuyla Türkiye birincisi oldu. 2003 'te 6. Cadde ile ilk ve tek albümlerini yaptılar ve o yıl grup dağıldı. belki hatırlarsınız Emre Aydın' ın Sabuha coverını. 2006 'da Afili Yalnızlık albümünü çıkardı ve Türkiye'de azımsanmıyacak hayran kitlesine ulaştı. geçtiğimiz senede MTV Europe Music Awards 2008 'de Avrupanın en sevilen şarkıcısı seçildi.
sözleri ve çevirisi için tık tık.
Emre Aydın'ın bence ahım şahım bi sesi yok. ama şarkılarında yazdığı sözlerle kalbi kırıklara iyi gelmekte. ki İngilizce şarkı denemesi bence hiçte fena olmamış belki sevdiğim tarz olduğu için olabilir ama ben sevdim.bakalım siz ne düşüneceksiniz.iyi dinlemeler.


2 yorum:

UndefinabLe© dedi ki...

Bana sorarsan tarz da The Fray'e çok yakın olmuş. Piyano solosu neyim...

Heç sevmem ben bu azizi; şarkıdan da süper bir memnuniyet duymadım; zira The Fray çakması gibi bir duruşu var.

Söylemesen de aklıma gelir miydi?
-Bilmem belki (=

Öperim ^^
-D-

P* dedi ki...

ben de aman aman fanı değilim ama en yakın arkadaşım düreklidinlettiği için şarkı sözleri ezberimde malesef.
ben galiba çakması olduğu için sevdim.klasik emre aydın tarzı olsa sevemezdim heralde.