Blog Widget by LinkWithin

reactable

10 Eylül 2009 Perşembe | |


elektronik müziği severim evet.gece dışarda en çok eğlendiren elektronik müziktir evet.teknoloji kullanımı son noktadır evet.ama Reactable olayıyla aşmıştır bence bu olay.

reactable dilimize sesli oyuncak diye çevrilmiş.internet sitesinde "en son teknoloji, dokunulabilinir masaüstü ara birime sahip çok kullanıcılı elektro- akustik müzik enstrümanı" diye tanımlanmış.hiçbir şey anlaşılmıyo bu tanımdan.o yüzden ekşi sözlükten bi alıntıyla bunu daha anlaşılabilinir bi şekilde açıklayalım."üzerine çeşitli alet edevat yerleştirip ses elde ettikleri kocaman mavi bir masa var.. bu masaya koyulan her bir aletin farklı bir işlevi var, kimisi metronom görevi görüyor, kimisi basları ayarlıyor, kimisi ses dalgaları üretiyor.. bir de bu aletler üzerinde yaptığınız her hareketle belli işlevler kazandırıyorsunuz; sesi yükseltip alçaltmak, frekansı değiştirmek, ritm hızlarını düzenlemek gibi.. işte bütünüyle bu masaya ve aletlere hüküm sürebildiğinizde ortaya ilginç melodiler çıkabiliyor.. özellikle elektronik müzik yapmak isteyen her yaştan insanın kullanabileceği ilginç bir oyuncak..."

facebookunuz varsa görmüşsünüzdür beli bu videoyu ama ben paylaşmadan edemedim.şarkıya zaten bayıldım.bi de o kullanılan aletlerle böyle enfes bi şarkının ortaya çıkması daha da şarkıyı mükemmelleştiriyo.

yukardaki şarkı The Maneken 'e ait I'm Table parçasının canlı performansı.düşünsenize bi o ortamda olduğunuzu.inanılmaz bi his bence.The Maneken'in videoda gördüğümüz DJ i Evengy Filatov Ukrayna'dan. başka şarkılarınada bakmak isterseniz buyrun burdan myspace'i.
teknoloji gelişiyor vesselam.ve bu müzik piyasasını ne dersek diyelim iyi yönde etkiliyo.bu da onun apaçık bi kanıtıdır bence.

elektronik müzikten nefret bile etseniz bunu dinleyin.en azından bu videoyu izleyin.eminim ki keyif alıcaksınız.iyi dinlemeler.

2 yorum:

UndefinabLe© dedi ki...

Bu oyuncaktan ben de istiyorum! Mükemmeldi! (=

-D-

P* dedi ki...

ben de bayılıyorum buna ve ben de istiyorum.hayır ben alsam oynarım maksimum.adam bi de güzel bi şarkı yapmış=)