Blog Widget by LinkWithin

I lost myself

5 Eylül 2009 Cumartesi | |



nasıl Radiohead yazmadığıma şaşırdım şöyle bi eski postlara bakınca.nasıl atlamışım ben bu zamana kadar Thom Yorke 'un sesiyle büyülediği en sevdiğim gruplardan birini.Radiohead 'le tanışmak için seçilebilecek en güzel şarkı Karma Police.kanaatimce en güzel şarkılarından biri.en güzel demiyorum Creep ve Karma Police arasında gidip gelmekteyim.

bu şarkıya ben ne desem az kalır.anlatamam ki Karma Police 'i ne kadar çok sevdiğimi, Thom Yorke'un sesinin güzelliğini, sözlerin ve müziğin cuk oturuşunu ve bende bıraktığı hüznü.ciddi anlamda kelimeler yetersiz kalır.en iyisi mi siz dinleyin.şarkı size anlatsın benim buraya yazamadıklarımı.
Radiohead 1986'da okul arkadaşları arasında kurulmuş bi grup.Thom Yorke ki kendisi bu şahane sesin sahibi insan grubun solisti aynı zamanda klavyede,ritim gitarda falan görebiliyoruz.Jonny Greenwood baş gitarist, Ed O'Brien gitar ve arka vokalde , Colin Greenwood bas gitarda, Phil Selway 'de davulda.hepsi de lisede beraber okumuşlar ama farklı sınıflarda.sadece cuma günleri hep beraber çalışma fırsatı bulabildiklerinden ilk ünlenmeye başladıklarında adları "On a Friday" yani "Bir Cuma Günü" ymüş.ama daha sonradan isimlerini Talking Heads grubunun Radio Head şarkısından etkilenip Radiohead yapmışlar.Karma Police 'te onları zirveye çıkaran albümleri OK Computer 'dan.
sözler ve çeviri için üstlerine tıklayalım.klibiyse sözler ve müzikle gayet uyumlu.Radiohead 'in şarkıları melankoliktir zaten klipte de bunu fazlasıyla hissediyosunuz.
ekşi sözlük bağlantısı da burdan.


bu şarkının bi de Panic At The Disco yorumu var ki o da şahane.koydum buraya. ona da bi göz atın derim ben.
o nasıl bir "i lost myself" deyiştir Thom Yorke.her seferinde farklı bi his uyandırıyosun insan bünyesinde.sizin de bu şarkıyı çok beğeneceğinizi düşünüyorum.iyi dinlemeler.

8 yorum:

UndefinabLe© dedi ki...

Radiohead'in ilk dinlediğim şarkısı "Creep" olsa gerek. "Street Spirit" can damarımı kopartıp atmaya aday bir şarkıdır. "Karma Police" de mükemmeldir. Thom Yorke farkı efendim... Adamın solo çalışmaları da bir o kadar lezizdir zannımca (=

-D-

Poseidon dedi ki...

street spirit i başka posta saklıyodum bahsetmedim o yüzden.bende ilk street spirit i dinlemiştim.o an tamam demiştim yeni ilahımı buldum thom yorke!

KADİR SEVİN dedi ki...

keşke şöyle bir uygulama başlatsan: blogunu ziyaret eden kullanıcılardan istedikleri bir parçanın ismini yorum olarak bırakmalarını söyle.. sen de biriken şarkıları anket şeyini kullanarak oylamaya al. bi süre sonra 1. gelen şarkıyı tanıt çal oyna falan filan :p ya da buna benzer bişi olabilir işte =)

Poseidon dedi ki...

ben anket yapmayı planlıyodum uzun zamandan beri ama sadece tarz olarak istiycektim şarkı değil.amma velakin bu temamda bi türlü oturtamıyorum anket olayını soru görünüyo seçenekler yok.bi ara onun için yardım istemeyi düşünüyodum zaten.:)
ama senin söylediğinde güzel bi uygulama olabilir şu sorunumu çözersem:)

KADİR SEVİN dedi ki...

belki sorununu çözmeye yardımcı olur ;)
http://xat.com/web_gear/poll.php

Poseidon dedi ki...

çok sevindim yahu en yakın zamanda koyuyorum o zaman bloğuma anketi:)

BilgiBankan dedi ki...

Yaratıcı blogger ödülümü senin paylaştım kabul edersen sevinirim ;)
http://www.bilgibankan.com/2009/09/2-yaratici-blogger-odulum.html

Poseidon dedi ki...

kabul etmem mi ederim tabii ki çokta teşekkür ederim üstüne ama ben bu ödülü önceden alıp garipliklerimi de yazmıştım:)
ama tekrar teşekkürler:)