Blog Widget by LinkWithin

hep Muse yazsam olur mu ?

23 Eylül 2009 Çarşamba | |





benim için hiç zor olmaz hatta büyük bi zevkle de yazarım. siz ne dersiniz? =)

işin şakası bi yana Muse yazmak inanılmaz derecede keyif veriyo bana. hangi şarkısı olursa olsun. ama gelin görin ki hepsini seviyorum desem de favorilerim var tabii ki aralarında. o favorilerimden biri de New Born.
sakin başlayan bi intro sanki sakin devam edicekmiş gibi. amma velakin sonraki çıkışlarla Muse 'un en gaz şarkısı olmaya aday kıvama geliyo. bence iyi de oluyo. introya bittiğimi söylememe gerek yok heralde çünkü piyanonun beni benden aldığı aşikar. Matt gene döktürüyor. o nefes alışverişleri inanılmaz çekici bence. hele ki 03:30 gibi başlayan o muhteşem gitar solosuna dikkat çekmek istiyorum. evet adamlar müzik yapıyo.
Chris Wolstenholme bi röportajında muhtemelen üçümüzün de Origin of Symmetry albümündeki favorisi New Born çünkü canlı performans için birebir şarkı demiş.



Paul Oakenfeld de mixlemiş bu şarkıyı. bence hiç fena olmamış. ama asla aslıyla yarışamaz tabii.
sözler , çeviri ve ekşi sözlük yorumları için üstlerine birer tık.



unutmadan şarkının klibini de koyuyim. bence şarkının sözleriyle uyumlu. Zaten Matt Bellamy New Born teknolojinin hayatımıza girişiyle ilgili bi şarkı demiş bi açıklamasında. "link it to the world , link it to yourself " sözleriyle anlayabiliyoruz zaten.
bi ekşi sözlük yazarı bu şarkıiçin Muse' un özetidir demiş o kadar haklı ki. piyanoysa piyano solosu, gitarsa gitar solosu , e zaten Matt Bellamy her şeye yetiyo daha nolsun. belki bu Muse aşkım sizisıkıyo amanapiyim dayanamıyorum yazıyorum. Muse'u herkes sevsin istiyorum. -hayır bi anlaşmam yok kendileriyle.- iyi dinlemeler.

4 yorum:

Emre dedi ki...

şu muhteşem yeni albüm hakkında da bir şeyler bekliorum ben senden en kısa zamanda, ben çoktan ezberledim bile :P

ayrıca muse'u biraz daha sevmek için bir neden:
http://new.uk.music.yahoo.com/blogs/touchingthevoid/8233/muse-fool-italian-tv/

uzun zamandır bu kadar gülmemiştim sanırım =)

P* dedi ki...

the resistance'ı yazıcam ama ezberim pekişsin diye bekliyorum =P
yok klibi bekliyorum yayınladıkları gün yazıcam.
bu arada inanılmaz güldüm attığın linke.yazıyı okumadan izlemeye başladım bakıyorum Matt davulda tamam bu adamın 10 parmağında 10 marifette nasıl ya dedim sonra tabi düştü jeton chris'in o muhteşem klavye ve gitar performansından sonra. ama dominic'in hakkını yiyemem adam hiç bozuntuya vermiyo =)

Nill Kiss dedi ki...

güzel şarkılar seçmişsin ilk şarkının girişi gerçekten çok güzel gecen the resistance ı dinledim 'United States of Eurasia'da piano solosu girince, bir de muse olunca aklıma direk sen geldin:)

P* dedi ki...

beni tam kalbimden vurdun nillo! =) The Resistance 'tan yazmamak için cidden zor duruyorum.klibi bekliyorum burayada koyuyim diye. ben yaklaşık United States of Eurasia ve Uprising 'i ağustosun başında dinledim o andan itibaren sürekli dönüyo ipodda=)
artık diğer the resistance parçaları da öyle tabii=)