Blog Widget by LinkWithin

Heavy Cross

15 Eylül 2009 Salı | |







ben de istiyodum yazmayı ama biraz daha üstünden zaman geçsin, biraz unutulsun istiyodum. ne de olsa hala televizyon kanallarında dönmekte klip ama Cem mail atarak, aklıma girip bunu da yazsan fena olmaz diyince yazıyim dedim.kendisi kendi deyimiyle yeni müziklere ön yargılı bakan biri olarak bunu beğenmiş ki beğenilmiycek gibi değil bence The Gossip'in Heavy Cross'u.
bi kere eğlenceli bi şarkı bu konuda anlaşabiliriz.şarkı çok güzel başlıyo zaten.solistimiz Beth'in sesi ve arkadaki gitarla gelen ritim inanılmaz derecede uyumlu.hele ki 02:41 civarı olan melodi ve davul bu kadar mı güzel olabilir.sarıp sarıp orayı dinliyorum.müptelası oldum resmen.sözler de fena değil hani.bence çok güzel bi şarkı çıkmış ortaya.
The Gossip 1998 'de Washington' da kurulmuş bi Amerikalı indie rock grubu.Beth Ditto vokalde, Brace Paine gitarda, davulda da başlarda Kathy Medonca var. ama 2003 te ilk albümleri That's Not What I Heard çıktıktan sonra gruptan Kathy Medonca ayrılıyor yerine Hannah Bililie katılıyor. Heavy Cross 'ta The Gossip'in 2009 da çıkan albümleri Music for Men 'den.
şarkının sözleri ve çevirisi için üstlerine tıklamanız yeterli. ekşi sözlükte şarkının sözleri dışında bi yorum yapılmamış o yüzden bağlantıyı koymanın gerekli olduğunu düşünmüyorum.






klibi de güzel bence şarkıyla uyumlu özellikle müzikteki ritimlerle.başka siteden bakmak için çıkmanıza gerek kalmasın diye buraya da koyuyorum.
çok keyifle dinlenebilecek bi şarkı.bu aralar zaten fazla depresif şarkı yazdım iyi gider diye düşünüyorum.zaten Beth'in sesi cidden çok güzel.dinledikçe insanın dinleyesi geliyo benden söylemesi.iyi dinlemeler.


4 yorum:

tenkit dedi ki...

Evet, yeni müziklere önyargı ile bakan ama her türden birçok güzel örneklerle de sıkça karşılaşan dinazor kıvamındaki bendenizin isteğini kırmayan blog sahibine teşekkür ediyorum.

Özellikle çıkışlardaki gitar etkileyici. Klip de ritimle çok uyumlu olmuş.

Aynı albümlerindeki diğer şarkıları da dinledim ama diğer hiçbirinden etkilenmedim diyebilirim.
Kolay gelsin,

P* dedi ki...

ne demek rica ederim.=)
ben de dediğin gibi albümlerinin hepsini dinledim senden sonra şu an için hiçbiri bunun kadar güzel gelmedi ama belli olmaz bana sonradan sevebilirim =)

leithygurumi dedi ki...

klip çok hoşuma gitti. ayaklarımı sallıyorum oturduğum yerde dinlerken :)

P* dedi ki...

sevindim valla çık depresif hallerinden cAt.senineğlenceli yazılarını okumayı çok seviyorum ben =)