Blog Widget by LinkWithin

the world is mine

4 Eylül 2009 Cuma | |



son postlara bi baktımda resmen içinizi baymışım,hüzünlü şarkılar falan hep ardarda gelmiş.bugün o zaman aman sabahlar olmasın modumuza geri dönelim derim.bunun için biçilmiş kaftan olan David Guetta'yla bi dönüş yapalım The Wold Is Mine' yla.

şarkının bi kere adı yeter "The World Is Mine" , dünya benim.evet biraz fazla iddalı ama müziğiyle gitmiş yani.ayrıca şarkı çalarken eğlenmemeniz çok zor.tamam tarzınız değildir anlayışla karşılarım ama denemelisiniz.arada bi insanın bu tarz şarkılara da ihtiyacı olur diye düşünüyorum.house müzik de, elektronikte iyidir.ki bu şarkıyı dinlerken yerinizde durmanız imkansız.dans etme isteği uyandırıyo bi kere David Guetta 'nın diğer bütün şarkıları gibi.
neden bu kadar eski bi şarkısını seçtim sorusuna gelicek olursak belki de en kaliteli müzik alt yapısı olan şarkılarından The World Is Mine.şu aralar Kelly Rowland'la söylediği When Love Takes Over her yerde çalıyo zaten.Akonla düeti olan Sexy Bitch için biraz daha zaman geçsin istedim.e ben de eski şarkılarına bi bakıyim dedim.
David Guetta 1967 Paris doğumlu Fransız DJ ve prodüktör.13 yaşında ilk mixlerini hazırlamaya başlamış.ilk albümü Just A Little More Love'dan sonra 2004'te çıkardığı Guetta Blaster dan The World Is Mine.Ünlü DJ 'e bu şarkıda JD Davis eşlik ediyo.
sözler ve çevirisi için üstlerine tıklamanız yeterli.klibine gelecek olursak klasik elektronik,house müzik yapan DJlerin kliplerinden malesef.yani kadın direk sex objesi.belki de bu şarkıları bu derece düşüren şey de kliplerinin bu tarz olması.ha güya sonunda çocuk diğer kadınlara bakmıyo(!) sevgilisinin yanına gidiyo falan ama yok yani.acilen vazgeçilmeli bu tarz kliplerden bence.şarkının değeri düşüyo.ben de bakayım bi dediğin kadar var mı ya diyosanız buyrun klibi.
şarkı hakkında başkalarının görüşlerini okumak isteyenler için ekşi sözlük bağlantısına da burdan buyrun.
bunun bi de remix versiyonu varmış onu da koyaydın keşke diyosanız, siz istersiniz de ben koymam mı diyorum ben de.


klibi falan geçtim de şarkı çok güzel.bu tarzı sevmiyosanız bile deneyin bu şarkıyı.eğlenirsiniz en azından.yeni bi renk olur sevdiğiniz tarzın yanında.iyi dinlemeler.

7 yorum:

cimcime dedi ki...

Güzel blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, selamlar.

P* dedi ki...

aman tanrım çok mutlu oldum çok teşekkür ederim:)

Nill Kiss dedi ki...

Klipler hakkındaki tespitine katılıyorum hep aynı tarz dans ederler erkek kadının kalcasına dokunur ve öpüşürler:)

weword dedi ki...

güzel parça...

P* dedi ki...

@nillo
kadın başka bi şey yapmazmış gibi.burdan duyabilseler keşke sesimi:)
@weword
bence de:)

UndefinabLe© dedi ki...

Nefis şarkıdır; zaten bu adamın müziklerine hastayım! Oh.

-D-

P* dedi ki...

hangimiz değil ki:)