Blog Widget by LinkWithin

"close your eyes, and think of someone, you phsically admire"

3 Eylül 2009 Perşembe | |



evet Morrissey.evet Let Me Kiss You.belkide en sevdiğim şarkısı.zaten Morrissey'i , yaptığı şarkıları sevmemek o kadar zorki.az kelimeyle çok şey ifade etmek yaptığı.ama duyguyu geçirebilmek aynı zamanda.hemde fazlasıyla.

Let Me Kiss You sözleri ve müziğiyle mükemmel ötesi bi şarkı."there is a place in the sun, who has the will to chase one." sözleriyle insana umut verirken , şarkının sonunda baskın gelen duygu ümitsizlik ve hüzün.ha bi de loopa alma isteği.şarkı sözleriyle platonik aşkında böylesi olmaz dedirtiyo.hele ki başlıkta da yazdığım "close your eyes, and think of someone, you phsically admire" kısmıyla ben yenilgiyi kabul ettim beni sevmiyosun ama gene de benimle ol,yanımda kal demiyo mu sizce de?adam başkasını düşünerek öpmesine bile he diyo bile diyebiliriz kabaca.nasıl bir aşktır bu Morrissey?!hele ki şarkıda "but then you open your eyes.." kısmının başladığı yerde müziğin girişi tam kalpten vuruyo insanı.sözlere tek kelime bile edemem, platonikliğin son noktasıdır.
Steven Patrick Morrissey 1959 doğumlu, İngiltere vatandaşı.The Smiths grubunun solistiydi zamanında.The Smiths de azımsanıcak bi grup değil kesinlikle ama egolar işin içine girince grup dağıldı ve Morrissey ilk albümü Viva Hate 'i 1988 de yayınlayarak solo kariyerine başladı.Let Me Kiss You ise 2004te çıkardığı You Are The Quarry albümünden.
sözler için buraya , çeviri için buraya, ekşi sözlük için de buraya.
sözler de mazoşistlik yok değil, ama dinledikten sonra beğenmeme ihtimalinizi düşünemiyorum.tabii ki beğenmeyebilirsiniz, ben sadece bu şarkıya aşık olduğum için öyle söylüyorum.ama yok ya beğeneceksiniz.iyi dinlemeler.

6 yorum:

UndefinabLe© dedi ki...

Ben çok ağladım o şarkıya! Ne manidar bir şarkıdır! Ah! Dinlemek istedim. TAM ŞU AN! (=

Öperim hatırlatma için.
ÇOK SAĞOL!

-D-

P* dedi ki...

ben de az ağlamadım bu şarkıyı dinleyip dinleyip.hiç bu tarz bi olayı yaşamasamda hep fazlasıyla hüzünlendirir bu şarkı.
hatırlatmak, bir yerlerden bulup çıkarmak görevimiz.=)
iyi dinlemeler.

leithygurumi dedi ki...

ilk defa dinliyorum bu şarkıyı senin sayende ama dinlediğime hiç pişman olmadım :)

P* dedi ki...

cAt sevceğini düşünüyodum zaten şarkyı buraya yazarken:)

saykolog dedi ki...

Selam... Melodic Universyorum kısmkı düzeldi. Haberin olsun ::)

P* dedi ki...

yorumumu yaptım hemen The Smiths postunun altına:)